Тетяна Антоненко » Поетика художньої прози Валентина Чемериса
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Поетика художньої прози Валентина Чемериса
Праця
|
|
|
Написано: |
2016 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
11.04.2017 |
|
Твір змінено: |
11.04.2017 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(1.5 МБ)
|
|
Опис: |
Мета дисертаційної роботи полягає у виявленні й цілісному вивченні поетикальних домінант художньої й художньо-документальної прози Валентина Чемериса, осягненні його творчої індивідуальності.
Досягнення поставленої мети передбачає розв’язання таких завдань:
– окреслити літературно-критичну базу дослідження;
– з’ясувати жанрову своєрідність художньої й художньо-документальної прози Валентина Чемериса, спираючись на сучасні студії проблем жанру;
– дослідити стильові домінанти автобіографічних творів митця;
– виявити проблемно-тематичні й сюжетно-композиційні особливості прози письменника;
– визначити різновиди конфліктів і характерні риси хронотопу в художніх текстах Валентина Чемериса;
– з’ясувати параметри художньої моделі історії в прозі автора. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ВСТУП……………………………………………………………………….…...3
РОЗДІЛ 1. Теоретико-методологічна база дослідження……………………....9
1.1. Літературно-критична й наукова рецепція творчості Валентина Чемериса
та її жанрова палітра……………………………………………………………...9
1.2. Поетика як літературознавча проблема: теоретико-методологічне
осмислення поняття………………………………………………………..…….27
Висновки до розділу 1…………………………………………………………...38
РОЗДІЛ 2. Поетикальний зріз художньо-документальної творчості
письменника……………………………………………………………………...40
2.1. Мотиви художньо-документальної прози Валентина Чемериса………...40
2.2. Жанрові ознаки роману «Це я, званий іще Чемерисом» й
автобіографічної трилогії «Веселий смуток мій»……….….……………........53
Висновки до розділу 2…………………………………………………….……..69
РОЗДІЛ 3. Художня реалізація історичної тематики в прозі В. Чемериса.....71
3.1. Історична проза письменника: жанрові різновиди й композиція..…........71
3.2. Проблемно-тематичні домінанти текстів ………………………………....87
3.3. Художні особливості конфлікту й хронотопу…….………………..........112
3.4. Образи-характери у вимірах лінгвопоетики……………..…………..…..141
Висновки до розділу 3.……………………………………………….………...169
ВИСНОВКИ…………………………………...………………………...……..173
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ………………..............................179
|
|
|
|
Пов'язані автори:
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|