Яна Андруцька » Танатологічні уявлення в філософській думці доби Київської Русі
[додати інший файл чи обкладинку цього твору] [додати цей твір до вибраного]

Танатологічні уявлення в філософській думці доби Київської Русі

Дисертація
Написано: 2013 року
Розділ: Наукова
Твір додано: 15.12.2024
Твір змінено: 15.12.2024
Завантажити: pdf див. (1.3 МБ)
Опис:


5

ного дослідження є дійсно актуальною в історико-філософському та екзистен-
ціально-аксіологічному смислах.
Зв’язок роботи з науковими програмами, планами, темами. Обраний
напрямок дослідження узгоджений з науково-дослідним завданням, що вирі-
шується кафедрою філософії Дніпропетровського національного університету
імені Олеся Гончара у межах комплексної теми (реєстраційний номер
0113V004397). Тема дисертації «Танатологічні уявлення в філософській думці
доби Київської Русі» пов’язана з темою наукової роботи кафедри філософії
Дніпропетровського національного університету імені Олеся Гончара «Форму-
вання філософських, соціокультурних та політичних механізмів єдності укра-
їнського народу у контексті різноманіття цивілізаційних процесів сучасного
глобального світу».
Мета і завдання дисертаційного дослідження. Метою дисертаційного
дослідження є виявлення специфічних рис процесу розвитку танатологічних
уявлень в історії філософської думки доби Київської Русі.
Для досягнення поставленої мети необхідно вирішити наступні завдання:
– з’ясувати рівень розробки танатологічної проблематики в науково-
дослідній літературі та визначити теоретико-методологічну базу дослідження
танатологічних уявлень мислителів доби Київської Русі, що увібрали в себе
язичницькі та християнські світоглядні настанови, укорінені в свідомості та
підсвідомому українського народу;
– дослідити специфіку слов’янських язичницьких поглядів на життя і
смерть, що вплинули на формування танатологічних уявлень мислителів доби
Київської Русі;
– проаналізувати біблійні положення про смерть людини, що утворили
основу танатологічних поглядів у філософській думці Київської Русі;
– дослідити смислову наповненість екзистенціалів страху та самотності й
визначити їх роль в процесі формування філософських поглядів києворуських
любомудрів на смерть;
– усвідомити специфічні риси образу святості, характерного для доби
Київської Русі, та виявити його зв'язок з танатологією;
– розкрити сутність ідеалу мудрості як втілення морально-етичних на-
станов на Русі, з’ясувавши його місце в системі «життя – смерть».
Зміст: [натисніть, щоб розгорнути]
 
Відгуки читачів:
 
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
 
Тільки зареєстровані читачі можуть залишати відгуки. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь спочатку.