Віктор Андрущенко » Освіта у глобальному вимірі 
                
                                                            
                    
    | 
            [додати інший файл чи обкладинку цього твору]
        [додати цей твір до вибраного]
         | 
    
        
        Освіта у глобальному вимірі
                
                
                
                
        
        
        Праця 
        
     | 
     | 
    
        
                
             | 
         
        
            | Написано: | 
            2017 року | 
         
                        
             | 
         
        
            | Розділ: | 
            Наукова | 
         
                
             | 
         
        
            | Твір додано: | 
            24.06.2019 | 
         
        
             | 
         
                
            | Твір змінено: | 
            24.06.2019 | 
         
        
             | 
         
                
            | Завантажити: | 
                                            pdf
                                див.
                                (3 МБ)
                                 | 
                     
        
             | 
         
                    
                | Опис: | 
                Андрущенко В. 
Освіта у глобальному вимірі / В. Андрущенко, В. Савельєв, Д. Свириденко, С. Терепищий. – К. : «МП Леся», 2017. – 516 с. 
ISBN 978-966-7166-34-7 
 
У колективній монографії пропонований огляд порядку денного про- 
блемного поля сучасної освіти перед викликами глобалізації. Використовуючи 
методологічний потенціал філософії освіти, автори здійснюють спробу цілісно 
обґрунтувати новий для вітчизняної філософії освіти концепт − освітній ланд- 
шафт. Головну увагу автори приділили дослідженню ґенези та сучасних 
трансформацій європейського та українського освітніх ландшафтів у контексті 
суперечностей глобалізації та регіоналізації. 
Разом із тим, автори виходять із позиції, що однією із ключових ознак 
глобального освітнього ландшафту є його мобільність. Саме тому друга частина 
монографії присвячена дослідженню феномену академічної мобільності. Зокре- 
ма, авторами досліджено соціокультурні передумови оформлення ідей академіч- 
ної мобільності, виявлено сутність «мобільних поворотів» у бутті суспільства та 
освіти, розкрито роль глобалізації як чинника розгортання сучасних процесів 
академічної мобільності, запропоновано моделі реалізації академічної мобіль- 
ності у глобальному освітньому ландшафті на початку ХХІ ст. 
Монографія стане в нагоді дослідникам в галузі філософії освіти, 
соціальної філософії та освітньої політики, а також викладачам, аспірантам та 
студентам вищих навчальних закладів – усім, тим кого цікавлять питання ро- 
звитку освіти в ХХІ столітті. | 
             
            
                 | 
             
                            
                | Зміст: | 
                
                    [натисніть, щоб розгорнути]
                     ПЕРЕДМОВА ............................................................................................. 9 
Розділ 1. Освітній ландшафт як проблема сучасної філософії освіти.. 13 
Глава 1.1. Поняття ландшафту в науковому та філософсько- 
му дискурсах..................................................................................... 14 
Глава 1.2. Соціокультурні інтерпетації ландшафту: гу- 
манітаристика та географія ............................................................. 37 
Глава 1.3. Філософська концептуалізація феномену освітнь- 
ого ландшафту .................................................................................. 61 
Розділ 2. Генеза освітніх ландшафтів................................................... 87 
Глава 2.1. Освітній ландшафт аграрного суспільства: 
ключові засади та суперечності ...................................................... 88 
Глава 2.2. Метаморфози освітнього ландшафту індустріального 
суспільства ...................................................................................... 103 
Глава 2.3. Освітній ландшафт інформаційного суспільства: 
проблема трансформації................................................................ 119 
Розділ 3. Європейський освітній ландшафт:  глобальні контури 
локальних горизонтів ........................................................................... 140 
Глава 3.1. Інтернаціоналізація та регіональна ідентичність 
сучасних освітніх ландшафтів ...................................................... 141 
Глава 3.2. Європейський освітній регіон в умовах глобалізації 158 
Глава 3.3. Проблема картографії освітніх ландшафтів Європи: 
тіні антиглобалізму ........................................................................ 177 
Глава 3.4. Європейський університет і місто: 
урбаністичний профіль освітнього ландшафту........................... 195 
Розділ 4. Українcький освітній ландшафт: стратегії, 
обриси, горизонти .................................................................................. 211 
Глава 4.1. Національні освітні ландшафти у глобальну добу.... 212 
Глава 4.2. Замкнуте коло модернізації української освіти......... 227 
Глава 4.3. Освітня політика України: моделі прийняття рішень242 
Розділ 5. Філософські виміри академічної мобільності.................. 261 
Глава 5.1.  Визначення ключових понять .................................... 262 
Глава 5.2. Концептуалізація феномену академічної мобіль- 
ності у сучасному соціально-філософському дискурсі...............287 
Глава 5.3. Методологія дослідження феномену академічної 
мобільності ......................................................................................296 
Розділ 6. Феномен мобільності в суспільстві та освіті ...................307 
Глава 6.1. Соціально-філософські концепції мобільності...........308 
Глава 6.2.  «Мобільний поворот» у бутті сучасного суспі- 
льства та  «мобільний поворот в освіті» .......................................319 
Глава 6.3. Глобалізація як чинник розгортання сучасних 
процесів академічної мобільності..................................................334 
Розділ 7. Соціокультурні та аксіологічно-світоглядні основи 
академічної мобільності .......................................................................353 
Глава 7.1. Становлення академічної мобільності в універ- 
ситеті від доби Середньовіччя до сучасності ..............................354 
Глава 7.2. Модернізація освіти в контексті поширення ідей 
академічної мобільності..................................................................374 
Глава 7.3. Мультикультуралізм − аксіологічно-світоглядна 
основа реалізації академічної мобільності....................................386 
Розділ 8. Феномен академічної мобільності в контексті соці- 
альних та екзистенціальних вимірів свободи ..................................401 
Глава  8.1.  Академічна  мобільність  у  контексті  негативної 
свободи: «академічна мобільність від» ........................................402 
Глава  8.2.  Академічна  мобільність  у  контексті  позитивної 
свободи: «академічна мобільність для» .......................................414 
Глава 8.3.  «Справжня» та «несправжня» академічна мобі- 
льність...............................................................................................428 
Розділ  9.  Соціокультурні  рівні  реалізації  академічної  мобі- 
льності в сучасному суспільстві .........................................................445 
Глава 9.1. Феномен флексибільного мислення особистості 
як умова реалізації академічної мобільності ...............................446 
Глава  9.2.    Соціокультурні  та  педагогічні  стратегії  імпле- 
ментації академічної мобільності .................................................459 
Глава 9.3. Феномен віртуального університету та академіч- 
на мобільність ..................................................................................478 
ПІСЛЯМОВА .........................................................................................513 
                 | 
             
            
                 | 
             
                         
     | 
     | 
    |   | 
    | 
        
         Відгуки читачів: 
     | 
    |   | 
    | 
             Поки не додано жодних відгуків до цього твору. 
         | 
    |   | 
    | 
        
     | 
    |   |