Віктор Андрущенко » Наука. Педагогічна освіта. Практика 
                
                                                            
                    
    | 
            [додати інший файл чи обкладинку цього твору]
        [додати цей твір до вибраного]
         | 
    
        
        Наука. Педагогічна освіта. Практика
                
                
                
        
        
        Праця 
        
     | 
     | 
    
        
                
             | 
         
        
            | Написано: | 
            2017 року | 
         
                        
             | 
         
        
            | Розділ: | 
            Наукова | 
         
                
             | 
         
        
            | Твір додано: | 
            24.06.2019 | 
         
        
             | 
         
                
            | Твір змінено: | 
            24.06.2019 | 
         
        
             | 
         
                
            | Завантажити: | 
                                            pdf
                                див.
                                (6.6 МБ)
                                 | 
                     
        
             | 
         
                    
                | Опис: | 
                Андрущенко В., Вернидуб Р., Куліненко Л.  
Наука. Педагогічна освіта. Практика / В. Андрущенко, Р. Вернидуб, Л. Куліненко. – К. : «МП Леся», 2017. – 724 с.  
ISBN 978-966-7166-34-2  
  
Формулюючи мету та цілі дослідження, автори виходили з положення,  
що категорії «науки» і «практики» є опорними категоріями осягнення цінніс- 
ного дискурсу в освіті.  
У книзі розробляється і використовується філософсько-освітній та при- 
кладний інструментарій дослідження системного взаємозв’язку науки і освіти  
в контексті технології інтеграції наукових знань у зміст професійної підготов- 
ки педагогів в умовах глобального розвитку. Одержані результати уможлив- 
люють подальшу комплексну і галузеву розробку різноманітних аспектів ме- 
тодології інтеграції науково-дослідницького та навчального процесу, конвер- 
генції здобутих наукових знань та змісту професійної освіти.  
Книга адресована дослідникам сучасних проблем розвитку освіти, пе- 
дагогічним працівникам вищих навчальних закладів, зокрема, педагогічного  
профілю.  | 
             
            
                 | 
             
                            
                | Зміст: | 
                
                    [натисніть, щоб розгорнути]
                     ВСТУП ....................................................................................................... 10 
ЧАСТИНА ПЕРША 
НАУКА І ПЕДАГОГІКА ........................................................................ 19 
Розділ 1. Теоретико-методологічні 
засади інтеграції науки і освіти у професійній 
підготовці педагогічних кадрів ............................................................. 19 
Глава 1.1. Інтеграція  науки і освіти у підготовці 
майбутніх педагогів ......................................................................... 20 
Глава 1.2. Науково-дослідницька діяльність 
в структурі забезпечення професійної підготовки педагога........ 30 
Глава 1.3. Сучасне розуміння професійної підготовки 
педагогічних кадрів.......................................................................... 44 
Глава 1.4. Інноваційні  педагогічні технології в механізмі 
інтеграції науки і освіти................................................................... 56 
Розділ 2. Особливості інтеграції науки і 
освіти в  національних системах професійної 
підготовки  майбутніх педагогів........................................................... 69 
Глава 2.1. Проектні технології підготовки педагогічних 
кадрів в скандинавських вищих навчальних закладах ................. 70 
Глава 2.2. Англо-саксонська модель інтеграції 
науки і освіти: специфіка, проблеми і тенденції розвитку........... 98 
Глава 2.3. Досягнення та проблеми 
педагогічної освіти Франції .......................................................... 128 
Глава 2.4. Вища педагогічна освіта в Голландії.......................... 154 
Глава 2.5. Досвід Польщі в реформуванні вищої 
педагогічної освіти......................................................................... 163 
Глава 2.6. Організація  науки і освіти 
в університетах України ................................................................ 181 
Глава 2.7. Педагогічна освіта в Японії......................................... 191 
Розділ 3. Науково-дослідницький потенціал 
бакалаврату у просторі педагогічного університету .......................202 
Глава 3.1. Селекційна компонента формування 
інтелектуальної складової науково-освітнього 
поля педагогічного університету ..................................................203 
Глава 3.2. Особливості розгортання дослідництва 
в бакалавраті педагогічного університету....................................221 
Глава 3.3. Формування дослідницьких умінь у процесі 
бакалаврської підготовки ...............................................................237 
Глава 3.4. Проектування дослідницько-орієнтованих 
програм першого ступеня педагогічної підготовки.....................248 
Розділ 4. Інтеграція науки і освіти у магістерських 
програмах професійно-педагогічної підготовки ..............................259 
Глава 4.1. Місце науково-дослідницької роботи 
в структурі підготовки майбутніх магістрів.................................260 
Глава 4.2. Особливості змісту загальнопрофесійної 
підготовки магістрів .......................................................................279 
Глава 4.3. Інтеграція науки і освіти в процесі формування 
змісту варіативної складової професійної підготовки ...............290 
Розділ 5. Інноваційні технології в управлінні 
науково-освітньою діяльністю педагогічного університету ..........301 
Глава 5.1. Європейські стандарти  якості вищої освіти .............302 
Глава 5.2. Становлення інформаційно-дослідницького 
середовища .....................................................................................314 
Глава 5.3. Впровадження інформаційних технологій ................342 
ЧАСТИНА ДРУГА 
ПРАКТИКА В ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ПЕДАГОГА........361 
Розділ 1. Теоретико-методологічні засади дослідження 
ролі практики у вищій педагогічній освіті........................................361 
Глава 1.1. Освіта і практика як предмет 
філософської рефлексії...................................................................362 
Глава 1.2. Практика в системі становлення 
суспільства знань ............................................................................380 
Глава 1.3. Практична спрямованість модернізаційних 
процесів в освіті.............................................................................. 400 
Глава 1.4. Практика в структурі педагогічного процесу............ 426 
Розділ 2. Праксеологія педагогічного процесу................................. 452 
Глава 2.1. Практично-педагогічна інноватика............................. 453 
Глава 2.2. Креативний потенціал педагогічної практики........... 488 
Глава 2.3. Практика в конструкті педагогічної 
майстерності педагога ................................................................... 524 
Глава 2.4. Моніторинг ефективності педагогічної практики..... 553 
Розділ 3. Особистісний контекст 
практичної підготовки вчителя.......................................................... 589 
Глава 3.1. Інтегративна природа компетентності ....................... 590 
Глава 3.2. Освітні компетенції педагога ...................................... 606 
Глава 3.3. Практика в структурі формування 
громадянських якостей особистості ............................................ 623 
Глава 3.4. Самореалізація особистості: 
від студента до педагога ................................................................ 653 
Глава 3.5. Модель практичної підготовки педагога.................... 683 
Заключення............................................................................................. 717 
                 | 
             
            
                 | 
             
                         
     | 
     | 
    |   | 
    | 
        
         Відгуки читачів: 
     | 
    |   | 
    | 
             Поки не додано жодних відгуків до цього твору. 
         | 
    |   | 
    | 
        
     | 
    |   |