Віктор Андрущенко » Наука. Педагогічна освіта. Практика
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Наука. Педагогічна освіта. Практика
Праця
|
|
|
Написано: |
2017 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
24.06.2019 |
|
Твір змінено: |
24.06.2019 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(6.6 МБ)
|
|
Опис: |
Андрущенко В., Вернидуб Р., Куліненко Л.
Наука. Педагогічна освіта. Практика / В. Андрущенко, Р. Вернидуб, Л. Куліненко. – К. : «МП Леся», 2017. – 724 с.
ISBN 978-966-7166-34-2
Формулюючи мету та цілі дослідження, автори виходили з положення,
що категорії «науки» і «практики» є опорними категоріями осягнення цінніс-
ного дискурсу в освіті.
У книзі розробляється і використовується філософсько-освітній та при-
кладний інструментарій дослідження системного взаємозв’язку науки і освіти
в контексті технології інтеграції наукових знань у зміст професійної підготов-
ки педагогів в умовах глобального розвитку. Одержані результати уможлив-
люють подальшу комплексну і галузеву розробку різноманітних аспектів ме-
тодології інтеграції науково-дослідницького та навчального процесу, конвер-
генції здобутих наукових знань та змісту професійної освіти.
Книга адресована дослідникам сучасних проблем розвитку освіти, пе-
дагогічним працівникам вищих навчальних закладів, зокрема, педагогічного
профілю. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ВСТУП ....................................................................................................... 10
ЧАСТИНА ПЕРША
НАУКА І ПЕДАГОГІКА ........................................................................ 19
Розділ 1. Теоретико-методологічні
засади інтеграції науки і освіти у професійній
підготовці педагогічних кадрів ............................................................. 19
Глава 1.1. Інтеграція науки і освіти у підготовці
майбутніх педагогів ......................................................................... 20
Глава 1.2. Науково-дослідницька діяльність
в структурі забезпечення професійної підготовки педагога........ 30
Глава 1.3. Сучасне розуміння професійної підготовки
педагогічних кадрів.......................................................................... 44
Глава 1.4. Інноваційні педагогічні технології в механізмі
інтеграції науки і освіти................................................................... 56
Розділ 2. Особливості інтеграції науки і
освіти в національних системах професійної
підготовки майбутніх педагогів........................................................... 69
Глава 2.1. Проектні технології підготовки педагогічних
кадрів в скандинавських вищих навчальних закладах ................. 70
Глава 2.2. Англо-саксонська модель інтеграції
науки і освіти: специфіка, проблеми і тенденції розвитку........... 98
Глава 2.3. Досягнення та проблеми
педагогічної освіти Франції .......................................................... 128
Глава 2.4. Вища педагогічна освіта в Голландії.......................... 154
Глава 2.5. Досвід Польщі в реформуванні вищої
педагогічної освіти......................................................................... 163
Глава 2.6. Організація науки і освіти
в університетах України ................................................................ 181
Глава 2.7. Педагогічна освіта в Японії......................................... 191
Розділ 3. Науково-дослідницький потенціал
бакалаврату у просторі педагогічного університету .......................202
Глава 3.1. Селекційна компонента формування
інтелектуальної складової науково-освітнього
поля педагогічного університету ..................................................203
Глава 3.2. Особливості розгортання дослідництва
в бакалавраті педагогічного університету....................................221
Глава 3.3. Формування дослідницьких умінь у процесі
бакалаврської підготовки ...............................................................237
Глава 3.4. Проектування дослідницько-орієнтованих
програм першого ступеня педагогічної підготовки.....................248
Розділ 4. Інтеграція науки і освіти у магістерських
програмах професійно-педагогічної підготовки ..............................259
Глава 4.1. Місце науково-дослідницької роботи
в структурі підготовки майбутніх магістрів.................................260
Глава 4.2. Особливості змісту загальнопрофесійної
підготовки магістрів .......................................................................279
Глава 4.3. Інтеграція науки і освіти в процесі формування
змісту варіативної складової професійної підготовки ...............290
Розділ 5. Інноваційні технології в управлінні
науково-освітньою діяльністю педагогічного університету ..........301
Глава 5.1. Європейські стандарти якості вищої освіти .............302
Глава 5.2. Становлення інформаційно-дослідницького
середовища .....................................................................................314
Глава 5.3. Впровадження інформаційних технологій ................342
ЧАСТИНА ДРУГА
ПРАКТИКА В ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ПЕДАГОГА........361
Розділ 1. Теоретико-методологічні засади дослідження
ролі практики у вищій педагогічній освіті........................................361
Глава 1.1. Освіта і практика як предмет
філософської рефлексії...................................................................362
Глава 1.2. Практика в системі становлення
суспільства знань ............................................................................380
Глава 1.3. Практична спрямованість модернізаційних
процесів в освіті.............................................................................. 400
Глава 1.4. Практика в структурі педагогічного процесу............ 426
Розділ 2. Праксеологія педагогічного процесу................................. 452
Глава 2.1. Практично-педагогічна інноватика............................. 453
Глава 2.2. Креативний потенціал педагогічної практики........... 488
Глава 2.3. Практика в конструкті педагогічної
майстерності педагога ................................................................... 524
Глава 2.4. Моніторинг ефективності педагогічної практики..... 553
Розділ 3. Особистісний контекст
практичної підготовки вчителя.......................................................... 589
Глава 3.1. Інтегративна природа компетентності ....................... 590
Глава 3.2. Освітні компетенції педагога ...................................... 606
Глава 3.3. Практика в структурі формування
громадянських якостей особистості ............................................ 623
Глава 3.4. Самореалізація особистості:
від студента до педагога ................................................................ 653
Глава 3.5. Модель практичної підготовки педагога.................... 683
Заключення............................................................................................. 717
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|