Віктор Андрущенко » Інформаційний вимір сучасної освіти 
                
                                                            
                    
    | 
            [додати інший файл чи обкладинку цього твору]
        [додати цей твір до вибраного]
         | 
    
        
        Інформаційний вимір сучасної освіти
                
                
                
        
        
        Праця 
        
     | 
     | 
    
        
                
             | 
         
        
            | Написано: | 
            2017 року | 
         
                        
             | 
         
        
            | Розділ: | 
            Наукова | 
         
                
             | 
         
        
            | Твір додано: | 
            24.06.2019 | 
         
        
             | 
         
                
            | Твір змінено: | 
            24.06.2019 | 
         
        
             | 
         
                
            | Завантажити: | 
                                            pdf
                                див.
                                (3.5 МБ)
                                 | 
                     
        
             | 
         
                    
                | Опис: | 
                Андрущенко В. 
Інформаційний вимір сучасної освіти / В. Андрущенко, О. Кивлюк, О. Скубашевська. – К. : «МП Леся», 2017. – 596 с. 
 
ISBN 978-966- 
Запропоноване увазі читача дослідження викликане насамперед тим, 
що проблему інноваційного розвитку освіти в період становлення інформацій- 
ного суспільства не можна вважати вичерпаною. Існує низка питань, які пот- 
ребують невідкладних відповідей. Серед них – проблеми сутності й спрямова- 
ності філософії інноваційного розвитку освіти; її головних напрямів, їх взаєм- 
ного зв’язку; просторових і часових меж, зовнішніх та внутрішніх детерміну- 
ючих чинників; зміни характеру суб’єкт-суб’єктних відносин у системі освіти, 
її змісту, форм організації і управління тощо. Аналізу цих та інших аспектів 
філософії інноваційного розвитку освіти інформаційного суспільства, що стве- 
рджується, присвячена ця книга. 
Для науковців і викладачів, студентів, аспірантів, усіх, хто цікавиться 
проблемами розгортання інформаційних тенденцій у світі та в Україні. | 
             
            
                 | 
             
                            
                | Зміст: | 
                
                    [натисніть, щоб розгорнути]
                     Передмова ................................................................................................... 9 
Розділ 1. Інформаційний вимір сучасної освіти 
в контексті системи «виклик-відповідь» ............................................ 14 
Глава 1.1. Філософська сутність інформаційної епохи та її 
виклики щодо розвитку освіти........................................................ 15 
Глава 1.2. Зміна вектору розвитку освіти під впливом 
інформаційної революції ................................................................ 40 
Глава 1.3. Теоретико-методологічні засади дослідження 
інноваційних процесів в освіті в умовах інформаційного 
суспільства ........................................................................................ 78 
Глава 1.4. Нова філософська парадигма організації та 
змісту освіти в інформаційному суспільстві .............................. 111 
Розділ 2. Філософія інноваційних процесів 
в освіті інформаційного суспільства.................................................. 142 
Глава 2.1. Сутність і напрями освітніх інноваційних 
процесів в інформаційному суспільстві....................................... 143 
Глава 2.2. Оптимальні параметри впровадження 
інформаційних технологій в систему освіти ............................... 173 
Глава 2.3. Інформаційний супровід освітньо-педагогічного 
дискурсу .......................................................................................... 218 
Глава 2.4. Мовні стратегії інноваційної освіти ........................... 248 
Глава 2.5. Моніторинг якості освіти 
в системі її інноваційного розвитку ............................................. 269 
Глава 2.6. Творчий потенціал інноваційної освіти ..................... 296 
Розділ 3. Інформаційна педагогіка: становлення та розвиток ..... 327 
Глава 3.1. Людина в комп’ютерному просторі: 
зміна потреб, інтересів, цінностей................................................ 328 
Глава 3.2. Сутність інформаційної педагогіки ............................ 368 
Глава 3.3. Особистісна спрямованість інформаційної 
педагогіки ....................................................................................... 423 
Глава 3.4. Межі реалізації інформаційної педагогіки................. 445 
Глава 3.5. Менеджмент інформаційної педагогіки 
на основі концепції раціональності...............................................481 
Глава 3.6. Інформаційна педагогіка впродовж життя..................510 
Післямова.................................................................................................542 
Бібліографія.............................................................................................548 
                 | 
             
            
                 | 
             
                         
     | 
     | 
    |   | 
    | 
        
         Відгуки читачів: 
     | 
    |   | 
    | 
             Поки не додано жодних відгуків до цього твору. 
         | 
    |   | 
    | 
        
     | 
    |   |