Анжела Акайомова » Маркетингові підходи до формування успішного іміджу політика
[додати інший файл чи обкладинку цього твору] [додати цей твір до вибраного]

Маркетингові підходи до формування успішного іміджу політика

Стаття
Розділ: Наукова
Твір додано: 22.01.2019
Твір змінено: 22.01.2019
Завантажити: pdf див. (605.6 КБ)
Опис: Політичний менеджмент. – 2009. – №3 (36).


Сучасні соціально-політичні відносини в суспільстві передбачають оперативне реагування політикуму на суспільний запит певного образу як окремих політиків, так і політичних партій та об'єднань. Розгортання глобалізаційних процесів пов'язане, зокрема, зі значним посиленням іміджевого чинника в міжнародній взаємодії у сфері економіки та політики. Отже жодній державі не байдуже, якими в уяві міжнародної спільноти постають її політичні лідери, політичні партії та інші суб'єкти її політики. Загальновизнано, що імідж може формуватися стихійно, але в сучасних умовах це найчастіше є результатом цілеспрямованої роботи фахівців з політичної психології, психології реклами чи маркетингу.
 
Відгуки читачів:
 
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
 
Тільки зареєстровані читачі можуть залишати відгуки. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь спочатку.