Анжела Акайомова » Маркетингові підходи до формування успішного іміджу політика
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Маркетингові підходи до формування успішного іміджу політика
Стаття
|
|
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
22.01.2019 |
|
Твір змінено: |
22.01.2019 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(605.6 КБ)
|
|
Опис: |
Політичний менеджмент. – 2009. – №3 (36).
Сучасні соціально-політичні відносини в суспільстві передбачають оперативне реагування політикуму на суспільний запит певного образу як окремих політиків, так і політичних партій та об'єднань. Розгортання глобалізаційних процесів пов'язане, зокрема, зі значним посиленням іміджевого чинника в міжнародній взаємодії у сфері економіки та політики. Отже жодній державі не байдуже, якими в уяві міжнародної спільноти постають її політичні лідери, політичні партії та інші суб'єкти її політики. Загальновизнано, що імідж може формуватися стихійно, але в сучасних умовах це найчастіше є результатом цілеспрямованої роботи фахівців з політичної психології, психології реклами чи маркетингу. |
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|