Леся Вашків » Кейс-метод як засіб активізації навчального процесу
[додати інший файл чи обкладинку цього твору] [додати цей твір до вибраного]

Кейс-метод як засіб активізації навчального процесу

Стаття
Написано: 2014 року
Джерело: dspace.tnpu.edu.ua
Розділ: Наукова
Додав: Олександр
Твір додано: 21.10.2015
Твір змінено: 21.10.2015
Завантажити: pdf див. (254,1 КБ)
Опис: У статті розглядаються практичні аспекти застосування кейс-методу у процесі вивчення питань соціальної відповідальності бізнесу, деталізується ситуаційна вправа на рівні її складових елементів, характеризуються особливості кейс-методу та його переваги у порівнянні з традиційними формами навчання. Запропоновано також сценарій конкретної ситуаційної вправи «Хліб наш насущний», що був підготовлений в результаті участі авторів у державній програмі «Українська ініціатива», за якою передбачалось стажування на підприємствах Німеччини.

Вашків О.П., Вашків Л.П. Кейс-метод як засіб активізації навчального процесу.
 
Відгуки читачів:
 
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
 
Тільки зареєстровані читачі можуть залишати відгуки. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь спочатку.