Володимир Мукан » Поетика абусурду в українській драматургії першої половини ХХ століття (на матеріалі творів Миколи Куліша та Ігоря Костецького)
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Поетика абусурду в українській драматургії першої половини ХХ століття (на матеріалі творів Миколи Куліша та Ігоря Костецького)
Праця
|
|
|
Написано: |
2015 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
24.07.2017 |
|
Твір змінено: |
24.07.2017 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(909.3 КБ)
|
|
Опис: |
Мета дослідження: розкрити специфіку й основні риси поетики
абсурду в творчому доробку М. Куліша й І. Костецького. Це передбачає
розв’язання таких завдань:
- простежити особливості процесу становлення і розвитку «театру
абсурду»;
- розкрити основні риси драми абсурду в європейській культурі;
- сформулювати композиційні та змістові особливості поетики абсурду;
- виявити риси української драми абсурду на основі аналізу творів
М. Куліша «Народний Малахій» та «Патетична соната»;
- з’ясувати особливості поетики абсурду в драматургії І. Костецького на
основі дослідження п’єс «Спокуси несвятого Антона» та «Близнята ще
зустрінуться». |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
Вступ……………………………………………………..……………….……...3
Розділ І. Зміст і витоки поняття абсурду в драматургії………………..….8
1.1. Поетика абсурду як об’єкт історико-літературного дискурсу…...............8
1.2. Філософсько-естетичний дискурс довкола категорії «абсурд»…...........23
1.3. «Театр абсурду» в світовій літературі …………………………………...33
1.4. «Театр абсурду» в контексті української драматургії…………….……..51
1.5. Основні риси поетики абсурду в драматургії………………………........56
Розділ ІІ. Творчість Миколи Куліша у контексті поетики абсурду…....64
2.1. «Народний Малахій» – новий етап у розвиткові української
драматургії………………………………………….…………………………...64
2.2. Поетика абсурду в трагікомедії «Народний Малахій»
Миколи Куліша.………………………………………………………………...74
2.3. «Патетична соната» – новаторська драма Миколи Куліша .....................95
2.4. Поетика абсурду в п’єсі «Патетична соната» Миколи Куліша……..…102
Розділ ІІІ. Жанрово-стильові домінанти драматургії
Ігоря Костецького...……………………………………………………….....119
3.1. «Спокуси несвятого Антона» – п’єса-провісник драми абсурду в
літературно-критичному дискурсі української драматургії……….….…....119
3.2. Поетика абсурду в п’єсі Ігоря Костецького «Спокуси несвятого
Антона»………………………………………………………………………...128
3.3. П’єса Ігоря Костецького «Близнята ще зустрінуться» як
експериментальне явище української драматургії……………………….....144
3.4. Реалізація концептів «театру абсурду» в п’єсі «Близнята ще
зустрінуться»…………………………………………………………………..148
Висновки……………………………………………………………………....154
Список використаних джерел………………….………………………..........159
|
|
|
|
Пов'язані автори:
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|