Олександр Вікторович Лук'яненко » Методологічні лабіринти дослідження освітянського повсякдення доби тоталітаризму
[додати інший файл чи обкладинку цього твору] [додати цей твір до вибраного]

Методологічні лабіринти дослідження освітянського повсякдення доби тоталітаризму

Стаття
Написано: 2014 року
Розділ: Наукова
Твір додано: 12.03.2015
Твір змінено: 12.03.2015
Завантажити: pdf див. (10,6 МБ)
Опис: Стаття є методологічними роздумами з приводу дослідження історії повсякдення освітян вищої педагогічної школи УРСР. Звертається увага на специфіку застосування принципу цілісності та історизму. Подано погляди на доцільність використання принципів всебічності та міждисциплінарності. Окрема увага приділена значенню принципів психологічного детермінізму та об’єктивності.
 
Відгуки читачів:
 
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
 
Тільки зареєстровані читачі можуть залишати відгуки. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь спочатку.