Катерина Губар » Внесок Києво-Могилянської академії та Київської духовної академії у вітчизняну юридичну освіту, науку і практику (1615–1920 рр.)
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Внесок Києво-Могилянської академії та Київської духовної академії у вітчизняну юридичну освіту, науку і практику (1615–1920 рр.)
Праця
|
|
|
Написано: |
2016 року |
|
Розділ: |
Історична |
|
Твір додано: |
29.09.2017 |
|
Твір змінено: |
29.09.2017 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(2 МБ)
|
|
Опис: |
Губар К. А.
Внесок Києво-Могилянської академії та Київської духовної академії у вітчизняну юридичну освіту, науку і практику (1615–1920 рр.): монографія/ К. А. Губар; за заг. ред. І. Б. Усенка. – Київ: Центр учбової літератури, 2016. – 240 с.
ISBN 978-617-673-521-2
Монографія є комплексним дослідженням теоретико-прикладних проблем зародження, становлення та розвитку юридичної науки й освіти в Києво-Могилянській академії та її фактичній наступниці – Київській духовній академії у 1615–1920 рр. В роботі охарактеризовано наукові здобутки й основні державно-правові погляди професорів і вихованців закладів, встановлено практичну юридичну діяльність вихованців академій. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
Перелік умовних скорочень .............................................................. 4
ПЕРЕДМОВА ................................................................................... 5
РОЗДІЛ 1. ІСТОРІОГРАФІЯ ПРОБЛЕМИ, ДЖЕРЕЛЬНА
БАЗА ТА ПОНЯТТЄВО-ТЕРМІНОЛОГІЧНИЙ АПАРАТ
ДОСЛІДЖЕННЯ............................................................................11
1.1 Історіографія проблеми та джерельна база дослідження .......11
1.2 Поняттєво-термінологічний апарат дослідження .................21
Висновки до розділу 1.................................................................28
РОЗДІЛ 2. ЗМІСТ І ЗНАЧЕННЯ ЮРИДИЧНОЇ
СКЛАДОВОЇ НАУКОВО-ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
КИЄВО-МОГИЛЯНСЬКОЇ АКАДЕМІЇ ......................................29
2.1 Юридичні знання в освітніх програмах, розвиток ка-
нонічного права і судової риторики ............................................29
2.2 Державницькі і правові погляди провідних викладачів
та випускників.............................................................................56
2.3 Внесок викладачів і вихованців Києво-Могилянської
академії в юридичну практику ....................................................67
Висновки до розділу 2.................................................................86
РОЗДІЛ 3. ЮРИДИЧНІ ЗДОБУТКИ КИЇВСЬКОЇ
ДУХОВНОЇ АКАДЕМІЇ ................................................................90
3.1 Місце юридичних знань у навчально-виховному процесі .......90
3.2 Внесок викладачів і вихованців у наукові дослідження
церковного і канонічного права та навчально-методичне
забезпечення викладання відповідних дисциплін ..................... 103
3.3 Погляди на державу і право провідних викладачів, їхні
здобутки в розвитку філософських основ юридичної науки. ..... 137
Висновки до розділу 3............................................................... 161
ВИСНОВКИ .................................................................................. 164
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ......................................... 168
ДОДАТКИ ..................................................................................... 195
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|