Довідка » Бібліотека » Чому мій обліковий запис заблокований?
додати сторінку до вибраного 

 

Чому мій обліковий запис заблокований? Не можу увійти на сайт!


 

Після реєстрації читачі надзвичайно часто задають питання, чому їх обліковий запис заблокований або чому вони не можуть увійти в Чтиво.


Питання звучать приблизно так:

  • «При спробі увійти у свій обліковий запис мені повідомило, що мій обліковий запис заблокований. У чому виникла проблема?»
  • «Ніяк не можу пройти реєстрацію, хоч дані давно вже заповнив?! Допоможіть, будь-ласка! Дякую.»
  • «Не можу активувати обліковий запис, не приходить лист на пошту.»

Причина цьому дуже проста — одразу після реєстрації обліковий запис має статус «заблокований» аж доки користувач не підтвердить справжність своєї скриньки е-пошти. Для цього слід перейти за посиланням, яке є у листі, надісланому після реєстрації на вказану скриньку е-пошти.

Зазвичай причини неотримання листа на свою е-пошту зводяться до того, що або при реєстрації допущено помилку в написанні адреси е-пошти чи вказано іншу е-пошту, або лист випадково потрапив до теки спаму. Іноді також буває, що листи надсилаються не миттєво, а через певний час. Умовно нормальний період надсилання такого листа з сервера сайту — протягом 1 доби з моменту реєстрації нового користувача.

Тож перш за все, через певний час після реєстрації, слід перевірити скриньку спаму на наявність листа активації від Чтива.


Якщо листа активації ніде немає, просто напишіть нам листа з скриньки е-пошти, яка була вказана при реєстрації, вказавши своє псевдо у Чтиві. Ми вважатимемо Вашу скриньку е-пошти підтвердженою і активуємо обліковий запис в ручному режимі.


Приємного читання!



Написано: 26.07.2016
Змінено: 28.09.2024