Микола Журба » Інобуття естетичного: у лабіринтах імперативності
[додати інший файл чи обкладинку цього твору] [додати цей твір до вибраного]

Інобуття естетичного: у лабіринтах імперативності

Стаття
Розділ: Наукова
Твір додано: 30.11.2023
Твір змінено: 30.11.2023
Завантажити: pdf див. (312.9 КБ)
Опис: Ґілея: науковий вісник. Збірник наукових праць. – К., 2014. – Вип. 85 (6).


Класична спадщина дає підґрунтя для розуміння та дослідження естетичної імперативності не тільки в мистецтві, але і як одного з модуляторів поведінки та діяльності людини. У даному дослідженні зосереджено увагу на проявах естетичної імперативності і механізмах її дії в економічному просторі (зокрема, у рекламній діяльності), який у певному сенсі є основою існування і розвитку людини та соціуму. Розглянуті і обґрунтовані два види естетичної імперативності в рекламі: та, яка діє на пониження, неусвідомлена (квазіестетична), що пов’язана з фізіологічними потребами людини, на кшталт наркотику, агресивна щодо розуму, така, що виключає його, а, значить, і душу людини; і усвідомлена, звеличуюча (естетична), коли усвідомлюється і звільняється в душі місце для краси і гармонії. Наголошено, що сучасна реклама стирає кантівську відмінність між незацікавленим естетичним спогляданням і зацікавленим споживанням речей.
 
Відгуки читачів:
 
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
 
Тільки зареєстровані читачі можуть залишати відгуки. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь спочатку.