Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
РОЗДІЛ 1 ЯКІСТЬ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ У
ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ ЯК НАУКОВИЙ І СОЦІАЛЬНИЙ ПРІОРИТЕТ..............................3
О. А. Макогон, Н. Б. Петренко, Є. А. Думич
ШЛЯХИ НІВЕЛЮВАННЯ РОЗРИВУ МІЖ РІВНЕМ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОЇ
ПІДГОТОВКИ ВИПУСКНИКІВ ШКОЛИ І ВИМОГАМИ ВИШІВ У ФОРМАТІ БЕЗПЕРЕВНОГО
ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ.............................................................................................................................. 3
Н. А. Тарасенкова
МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТИ
СТУДЕНТІВ-ПЕРШОКУРСНИКІВ.............................................................................................................. 7
РОЗДІЛ 2 ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО РЕФОРМУВАННЯ І
ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ У
ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ
О. П. Вашуленко
ФУНКЦІЇ ІНТЕРАКТИВНОГО ГЕОМЕТРИЧНОГО СЕРЕДОВИЩА У
КОМПЕТЕНТНІСНОМУ НАВЧАННІ УЧНІВ .......................................................................................... 10
І.В. Вергун
«ПРОБЛЕМА ТРЬОХ МОВ» ЯК ОСНОВНА ПРОБЛЕМА ВПРОВАДЖЕННЯ
БІЛІНГВАЛЬНОГО ПІДХОДУ ................................................................................................................... 12
І.Ю.Івашина, Т.Л.Гончаренко
ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ РОБОТИ В ТЕРМОДИНАМІЦІ ............................................................... 14
РОЗДІЛ 3 ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНИХ
ДИСЦИПЛІН У ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ......................................................................................17
А. М. Бистрянцева, І. О. Шахман
ВИКОРИСТАННЯ ПРИКЛАДНИХ ЗАДАЧ ПРИ ВИКЛАДАННІ МАТЕМАТИЧНИХ
ДИСЦИПЛІН МАЙБУТНІМ ЕКОЛОГАМ ................................................................................................ 17
М.І. Бурда
ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ ТА КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У СТАРШІЙ
ШКОЛІ НА РІВНІ СТАНДАРТУ ................................................................................................................ 19
Н. П. Гиря, С. Д. Дімітрова-Бурлаєнко
ЗМІШАНЕ НАВЧАННЯ ЯК СКЛАДОВА РОЗВИТКУ КРЕАТИВНОСТІ СТУДЕНТІВ........... 20
Н. Ю. Головко
ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ КЕЙСІВ В КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ КЛЮЧОВОЇ
КОМПЕТЕНТНОСТІ «УМІННЯ ВЧИТИСЯ» ........................................................................................... 22
А.А. Дурман, В.І. Таточенко
ШЛЯХИ АКТИВІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ
ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ......................................................... 24
Л. К. Зіменок
ПРАКТИЧНІ ЗАВДАННЯ З ТОПОГРАФІЇ У 8 КЛАСІ ................................................................. 27
О. А. Колесникова
ПРАКТИЧНА РЕАЛІЗАЦІЯ ТЕХНОЛОГІЇ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДАХ
СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ................................................................................................................................... 29
К.І. Петренко, А.М. Бистрянцева
ВИКОРИСТАННЯ ВЛАСТИВОСТЕЙ ФУНКЦІЙ ЯК ОДИН ІЗ НЕСТАНДАРТНИХ МЕТОДІВ
РОЗВ’ЯЗУВАННЯ РІВНЯНЬ та нерівностей В КУРСІ АЛГЕБРИ СТАРШОЇ ШКОЛИ ...................... 31
О.Ю. Сінолуп, В.І. Таточенко
ВИВЧЕННЯ ГЕОМЕТРИЧНИХ ВЕЛИЧИН, ЇХ ОБЧИСЛЮВАННЯ ТА ВИМІРЮВАННЯ В
ШКІЛЬНОМУ КУРСІ МАТЕМАТИКИ...................................................................................................... 33
О. Б. Чернобай
ПРО ВИКОРИСТАННЯ АЛГОРИТМІВ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ТЕОРІЇ ЙМОВІРНОСТЕЙ35
С.Б. Якуніна
ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ В ПТНЗ ............................................ 37
118
РОЗДІЛ 4 НАВЧАЛЬНИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ І НАУКОВО-ДОСЛІДНА РОБОТА
ПРИ ВИВЧЕННІ ДИСЦИПЛІН ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ...........40
Безперстова Л.С., Найдьон Н.В. Гулий Р.Ю.
СЕРЕДНІ ЗНАЧЕННЯ ВЕЛИЧИН В АСТРОНОМІЇ ...................................................................... 40
П.В. Герасименко
УЧЕБНЫЙ ЭКСПЕРИМЕНТ ИЗУЧЕНИЯ БАКАЛАВРАМИ НАПРАВЛЕНИЯ
«ИНФОРМАТИКА И ВЫЧИСЛИТЕЛЬНАЯ ТЕХНИКА» ДИСЦИПЛИН ЕСТЕСТВЕННОМАТЕМАТИЧЕСКОГО ЦИКЛА................................................................................................................. 46
Н.В. Подопригора
ФОРМУВАННЯ ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ УЧНЯМИ ВИМІРЮВАНЬ ФІЗИЧНИХ ВЕЛИЧИН
ЗАСОБАМИ НАВЧАЛЬНОГО ФІЗИЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ........................................................... 48
М.І. Садовий
ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ УЧНІВ В ОСВІТНЬОМУ
ПРОЦЕСІ З ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН ............................................................................................. 50
І. А. Сліпухіна, Н. В. Куриленко, С. М. Мєняйлов
ВІРТУАЛЬНИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ ЯК СКЛАДОВА СУЧАСНОГО НАВЧАЛЬНОГО
ФІЗИЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ................................................................................................................. 53
РОЗДІЛ 5 УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ
МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ДИСЦИПЛІН ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОГО
ЦИКЛУ.............................................................................................................................................57
Д. А. Возносименко, Г. В. Іщенко
ВИВЧЕННЯ ТА АНАЛІЗ СТАНУ ГОТОВНОСТІ ВЧИТЕЛІВ-ПРАКТИКІВ ДО СТВОРЕННЯ
ВАЛЕОЛОГІЧНОГО СУПРОВОДУ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ...................................................... 57
Я.В. Гончаренко, О.С. Сушко-Крикун
НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ МАТЕМАТИКИ......................................................................................... 60
В. К. Кірман
ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ ЗМІСТУ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТИ
ВЧИТЕЛІВ ..................................................................................................................................................... 62
С. Г. Кузьменков
РОЗВ’ЯЗУВАННЯ АСТРОФІЗИЧНИХ ЗАДАЧ НА ДОВЕДЕННЯ ЯК СПОСІБ
ФОРМУВАННЯ СВІТОГЛЯДНИХ ЯКОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ........................................... 64
О.Левківська
ВИКОРИСТАННЯ LMS MOODLE ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ І ПЕРЕВІРКИ ЯКОСТІ ЗАСВОЄННЯ
ЗНАНЬ ............................................................................................................................................................ 66
О. И. Мельников
НЕОБХОДИМОСТЬ КУРСА ПО МЕТОДОЛОГИИ ПОСТРОЕНИЯ И ИССЛЕДОВАНИЯ
МАТЕМАТИЧЕСКИХ МОДЕЛЕЙ В ВУЗАХ ........................................................................................... 68
В.В.Перерва
СТАНОВЛЕННЯ ФАХОВОЇ ТЕРМІНОСИСТЕМИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ БІОЛОГІЇ
ЗАСОБАМИ СЕМАНТИЗАЦІЇ.................................................................................................................... 70
Я.Д. Плоткін, О.В.Котова
СПІВВІДНОШЕННЯ МІЖ КОЕФІЦІЄНТАМИ ЛОРАНІВСЬКОГО РОЗКЛАДУ
УЗАГАЛЬНЕНОЇ РЕЗОЛЬВЕНТИ ЛІНІЙНОГО ОПЕРАТОРА .............................................................. 72
Mykola Pratsiovytyi, Oxana Trebenko, Oleksandr Shkolnyi, Yanina Goncharenko
ADVANTAGES OF DUAL STUDY PROGRAMMES FOR MATHEMATICS AND PHYSICS
TEACHER TRAINING .................................................................................................................................. 74
В.Г. Самойленко, В.Б. Григор’єва
методичні особливості заміни змінних в інтегралі Рімана при викладанні математичного
аналізу МАЙБУТНІМ ВЧИТЕЛЯМ МАТЕМАТИКИ............................................................................... 76
Ю.О. Солона
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ БІОЛОГІЇ ПРИ
АДАПТИВНОМУ НАВЧАННІ.................................................................................................................... 78
В.І. Таточенко
АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ В
УМОВАХ ПОСТІНДУСТРІАЛЬНОГО СУСПІЛЬСТВА ......................................................................... 81
119
РОЗДІЛ 6 РОЗРОБКА ТА ЗАСТОСУВАННЯ ІКТ У НАВЧАННІ ДИСЦИПЛІН
ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ......................................................................85
А.В. Агішева, О.М. Лунгол
ВИКОРИСТАННЯ ВІРТУАЛЬНОЇ ІНТЕРАКТИВНОЇ ДОШКИ PADLET ПРИ ПЛАНУВАННІ
ЗАНЯТЬ ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН.............................................................................. 85
М. С. Антошків
СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ ЯК ЗАСІБ УПРАВЛІННЯ ЗМІШАНИМ НАВЧАННЯМ ........................ 87
А. В. Бевз
ВИКОРИСТАННЯ ОСВІТНІХ ЦИФРОВИХ ПЛАТФОРМ У НАВЧАННІ КУРСУ ФІЗИКИ І
АСТРОНОМІЇ................................................................................................................................................ 90
Д. В. Васильєва
МУЛЬТИМЕДІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ПІДТРИМКИ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ
МАТЕМАТИКИ В СТАРШІЙ ШКОЛІ....................................................................................................... 92
Т. Л. Годованюк, В. В. Дубовик
ІНТЕРАКТИВНІ СТРІЧКИ ЧАСУ У НАВЧАННІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ94
Н.О. Єрмакова-Черченко, Т.П. Євтушок
МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІКТ ПІД ЧАС ВИКЛАДАННЯ ФІЗИКИ У ЗАКЛАДАХ
СЕРЕДНЬОЇ ЛАНКИ ОСВІТИ .................................................................................................................... 96
В.М. Лосіцький, Л.П. Кир’яченко, Г.З Василенко98
ВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВИХ ЛАБОРАТОРІЙ У ДОСЛІДНИЦЬКІЙ РОБОТІ ШКОЛЯРІВ 98
К.В. Нєдялкова
ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ QR – КОДУВАННЯ В ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ
МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ............................................................................................. 100
О.П. Пінчук
ДЕЯКІ АСПЕКТИ ЦИФРОВОЇ МОДЕРНІЗАЦІЇ СИСТЕМИ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ
ОСВІТИ ........................................................................................................................................................ 102
С.І. Рябець
ВИКОРИСТАННЯ ВІДЕО КОНТЕНТУ ЯК СКЛАДОВОЇ ЦИФРОВОЇ ОСВІТИ У ФАХОВІЙ
ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ................................................. 104
А.В. Рябко
ВИКОРИСТАННЯ ДОПОВНЕНОЇ РЕАЛЬНОСТІ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ.......... 106
І.Ю. Слободянюк
ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ІНТЕРАКТИВНОЇ ОСВІТНЬОЇ ПЛАТФОРМИ В
ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ З ФІЗИКИ ....................................................................................................... 109
Д. С. Тінькова
САЙТ «ЦІКАВА СТЕРЕОМЕТРІЯ» ЯК ЕЛЕМЕНТ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ УЧНІВ
ЗП(ПТ)О ....................................................................................................................................................... 111
О.М. Трифонова
ПРОБЛЕМИ ОЦІНЮВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У
МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ.............................................................. 113
О. В. Школьний, У. М. Юрцунів
ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ІКТ ПРИ ВИВЧЕННІ ЗМІСТОВОЇ ЛІНІЇ «ФУНКЦІЇ» В
КУРСІ АЛГЕБРИ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ
|