Збірник статей » Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених
Праця
|
|
|
Написано: |
2018 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
02.06.2020 |
|
Твір змінено: |
14.06.2020 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(5.9 МБ)
|
|
Опис: |
У збірнику матеріалів Всеукраїнської наукової конференції молодих учених «Родзинка2018» представлено наукові праці молодих учених за такими напрямами: «Природничоматематичні та комп’ютерні науки», «Філологічні науки. Соціальні комунікації», «Психологопедагогічні науки», «Історія. Філософія», «Юридичні науки. Інтелектуальна власність.
Державне управління і соціально-політичні науки. Економіка, підприємництво, туризм,
менеджмент» |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
СЕРІЯ «ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ. СОЦІАЛЬНІ КОМУНІКАЦІЇ» УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
А. Ю. Антонець
ТВОРЧІСТЬ ЛЮБКА ДЕРАША В КОНТЕКСТІ ПОСТМОДЕРНІЗМУ.......................21
М. О. Бабич
ХРИСТИЯНСЬКА СИМВОЛІКА НАРОДНОГО РУШНИКА .......................................22
В. І. Білоножко
ЖИТТЄПИС НАТАЛІ ЛІВИЦЬКОЇ-ХОЛОДНОЇ ТА ОЛЕНИ ТЕЛІГИ: ТОЧКИ
ПЕРЕТИНУ..........................................25
В. Ю. Вовк
КОЛЬОРИСТИЧНИЙ ДИСКУРС НЕОРЕАЛІСТИЧНОЇ ПРОЗИ ВОЛОДИМИРА
ВИННИЧЕНКА (НА МАТЕРІАЛІ ПОВІСТІ «КРАСА І СИЛА»)..................................27
Н. Л. Зінченко
ПРОБЛЕМАТИКА ТА ХУДОЖНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОЗОПИСУ ТАНІ
МАЛЯРЧУК..........................................29
А. Ю. Коломієць
ПОНЯТТЯ ҐЕНДЕРУ В ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВІ................................31
Д. О. Пироженко
ПОЕЗІЯ ЮРІЯ ІЗДРИКА У КОНТЕКСТІ СУЧАСНОЇ ПОСТМОДЕРНІСТСЬКОЇ
ЛІТЕРАТУРИ........................................33
Л. О. Солодка
АНТИТОТАЛІТАРНИЙ ДИСКУРС ЗБІРКИ ЗОСИМА ДОНЧУКА «ЧЕРЕЗ
РІЧКУ» ..................................................35
А. Р. Хлепітько
ПРОБЛЕМА ЩАСТЯ У МЕГАТЕКСТІ ВОЛОДИМИРА ВИННИЧЕНКА..................37
УКРАЇНСЬКЕ МОВОЗНАВСТВО
А. Ю. Бабенко
СУФІКСАЦІЯ ЯК ОДИН ЗІ СПОСОБІВ АВТОРСЬКОГО СЛОВОТВОРЕННЯ ПЕТРА
ПОЛІЩУКА..........................................42
Ю. А. Біленко
НОМІНАЦІЇ ОСІБ ЗА СОЦІАЛЬНИМ СТАНОМ В УКРАЇНСЬКИХ НАРОДНИХ
КАЗКАХ............................................44
Т. Б. Бобер
ТЕМАТИЧНА ГРУПА НАЗВ ОДЯГУ І ВЗУТТЯ ЯК ОБ’ЄКТ МОВОЗНАВЧИХ
СТУДІЙ ..................................................46
К. А. Гуленко
СЛОВА ІТАЛІЙСЬКОГО ПОХОДЖЕННЯ В УКРАЇНСЬКІЙ МОВІ...........................49
І. Ю. Кулініч
ГРАФЕМНІ ОКАЗІОНАЛІЗМИ В ТЕКСТАХ СУЧАСНИХ УКРАЇНСЬКИХ ЗМІ .....50
С. С. Марчук
НАЗВИ РОСЛИН У ГОВІРЦІ С. ТЕРЕШКИ КРАСИЛІВСЬКОГО РАЙОНУ
ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ...........................................53
А. Р. Небога
НЕОЗАПОЗИЧЕННЯ У СФЕРІ ПОПУЛЯРНОЇ МУЗИКИ............................................54
В. О. Скрипай
ГРАМАТИЧНІ ПОМИЛКИ У ТВОРЧИХ РОБОТАХ СТУДЕНТІВ..............................57
Ю. І. Царик
ЕКСПРЕСИВНІ МОЖЛИВОСТІ ПОЗИВНИХ У ПРОЗІ ПРО АТО..............................59
ЖУРНАЛІСТИКА
К. О. Авер’янова
МОВНО-КОМПОЗИЦІЙНІ ОСОБЛИВОСТІ ТЕЛЕВІЗІЙНИХ АНОНСІВ..................62
А. О. Бондар
ДОТРИМАННЯ ФАХОВИХ СТАНДАРТІВ У РОБОТІ ТЕЛЕВІЗІЙНИХ
ЖУРНАЛІСТІВ-НОВИНАРІВ.........................................64
А. А. Жупинас
ІНТЕГРАЦІЯ КОРИСТУВАЦЬКОГО КОНТЕНТУ В МАРКЕТИНГ............................66
М. С. Клімчук
ВІЗУАЛЬНІ ЗАСОБИ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ВІЙНИ В СОЦІАЛЬНІЙ МЕРЕЖІ
«ФЕЙСБУК» ..................................................69
Т. В. Козловська
ЗМІСТОВЕ НАПОВНЕННЯ ІМІДЖЕВОГО БУКЛЕТА...........................................71
Є. В. Кравчук
ПРОСЬЮМЕРИЗМ ЯК НОВИЙ РІЗНОВИД МЕДІАДІЯЛЬНОСТІ..............................73
Ю. О. Кропива
ЗАСОБИ ПРОДУКУВАННЯ ВІЗУАЛЬНОГО КОНТЕНТУ В МУЛЬТИМЕДІЙНИХ
ІСТОРІЯХ..........................................76
С. І. Небилиця
ЗАСОБИ ВІЗУАЛІЗАЦІЇ ІНФОРМАЦІЇ В ОНЛАЙНОВИХ ВИДАННЯХ...................78
Т. Г. Недбайло
РІЗНОВИДИ СТЕНДАПІВ У НОВИННИХ ТЕЛЕСЮЖЕТАХ .....................................81
Ю. Ю. Олійник
ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ ТЕЛЕВІЗІЙНОГО СЮЖЕТУ .....................................83
Т. Є. Прокопенко
ТЕОРЕТИЧНЕ ОСМИСЛЕННЯ СУТНОСТІ ПОНЯТТЯ «РАЙОННА
РАДІОСТАНЦІЯ» ..................................................85
В. І. Скубацька
ЖАНРОВІ ОСОБЛИВОСТІ АВТОРСЬКОЇ ПРОГРАМИ ПРО ТВАРИН
(РЕГІОНАЛЬНА ПРОЕКЦІЯ) ..................................................88
О. А. Тютенко
ЖАНРОВО-ТЕМАТИЧНА ПРЕЗЕНТАЦІЯ ШОУ-ГРИ НА СУЧАСНОМУ
ТЕЛЕБАЧЕННІ.......................................90
ВИДАВНИЧА СПРАВА ТА РЕДАГУВАННЯ
А. С. Білокінь
ЕМБЛЕМАТИКА ЯК КОМПОНЕНТ ФІРМОВОГО СТИЛЮ .......................................95
А. В. Головачова
ТЕХНОЛОГІЯ ВИРОБНИЦТВА ТЕЛЕВІЗІЙНИХ ПОРТРЕТНИХ СЮЖЕТІВ ..........97
А. О. Калниболотчук
ВИДИ ІЛЮСТРАЦІЙ У КНИЖКОВИХ ВИДАННЯХ ДЛЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО
ТА МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ..................................................99
Ю. М. Мельник
ЖУРНАЛ «VIVA» ЯК ЗРАЗОК УКРАЇНСЬКОЇ ГЛЯНЦЕВОЇ КУЛЬТУРИ ..............102
Д. М. Семеняка
ХУДОЖНЯ ВИРАЗНІСТЬ АКЦИДЕНТНОГО ШРИФТУ...........................................104
А. Т. Тиха
SMM-РЕКЛАМА В СОЦІАЛЬНІЙ МЕРЕЖІ INSTAGRAM........................................106
АНГЛІЙСЬКА ФІЛОЛОГІЯ
Ю. О. Алексеєва
ЛІНГВОКОГНІТИВНИЙ ПІДХІД ДО АНАЛІЗУ ЛЕКСИЧНОГО ЗНАЧЕННЯ
ПОЛІСЕМАНТИЧНОЇ ЛЕКСЕМИ NOSE N .................................................110
Д. К. Аль-Ашкар
ЛІНГВОКОГНІТИВНИЙ ПІДХІД ДО АНАЛІЗУ ПОХІДНИХ АНГЛІЙСЬКИХ
ІМЕННИКІВ ІЗ СУФІКСАМИ -AGE, -NESS.............................................111
Н. Ю. Бутенко
ЛІНГВОПРАГМАТИЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА МОВЛЕННЄВОГО АКТУ
НЕЗГОДИ..........................................113
Ю. С. Вітковська
ПЕРЕХОДИ ДО ІНШИХ СВІТІВ У АНГЛОМОВНОМУ ФЕНТЕЗІ...........................115
О. В. Галактіонова
ОСОБЛИВОСТІ ІСТОРИЧНОГО ДИСКУРСУ.........................................117
В. А. Гегельська
ТЕКСТУАЛЬНА КАТЕГОРІЯ ЕМОТИВНОСТІ ТА ЇЇ ЗВ'ЯЗОК З ОЦІНКОЮ .........118
М. Г. Гребінюк
СЛОВНИК-ТЕЗАУРУС ТЕРМІНОЛОГІЇ МАРКЕТИНГУ: ПОНЯТТЯ
“КОМПАНІЯ”.......................................120
С. Р. Євчук
АРХЕТИПНИЙ КОНЦЕПТ TRICKSTER В АНГЛОМОВНІЙ ПРОЗІ ДЛЯ ДІТЕЙ (НА
МАТЕРІАЛІ ПОВІСТІ Ф. БАУМА THE WONDERFUL WIZARD OF OZ)...................122
І. С. Кравченко
ЖАНР ФЕНТЕЗІ У СУЧАСНІЙ АНГЛІЙСЬКІЙ ЛІТЕРАТУРІ...................................124
Ю. М. Музиченко
МОЖЛИВІ СВІТИ ОБРАЗУ ПЕРСОНАЖА ХУДОЖНЬОГО ТЕКСТУ.....................126
Я. С. Свириденко
АРХЕТИПНИЙ ОБРАЗ ПТАХА В АНГЛОМОВНИХ ХУДОЖНІХ ТВОРАХ..........127
А. В. Чернявська
НЕМОВНІ ЗАСОБИ ВИРАЖЕННЯ ПОДИВУ (НА МАТЕРІАЛІ ХУДОЖНЬОГО
АНГЛОМОВНОГО ТЕКСТУ) .................................................129
Я. С. Шкарбута
СЛОВНИК-ТЕЗАУРУС ТЕРМІНОЛОГІЇ МАРКЕТИНГУ: ПОНЯТТЯ СТРАТЕГІЯ 130
НІМЕЦЬКА ФІЛОЛОГІЯ
Н. В. Андрющенко
СУЧАСНИЙ НІМЕЦЬКОМОВНИЙ ІНТЕРНЕТ-ДИСКУРС......................................134
А. С. Ассенгеймер
МЕНТАЛЬНИЙ ЛЕКСИКОН У СУЧАСНІЙ ПСИХОЛІНГВІСТИЦІ.........................135
І. І. Заболотня
МОТИВАЦІЯ ВІДІМЕННИКОВИХ ДІЄСЛІВ У СУЧАСНІЙ НІМЕЦЬКІЙ МОВІ
(КОГНІТИВНО-ОНОМАСІОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ) .................................................138
М. Є. Макадзеба
СЕМАНТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ ЕМОТИВНИХ
ФРАЗЕОЛОГІЗМІВ У НІМЕЦЬКОМОВНИХ БЛОГАХ...........................................139
Н. О. Марчук
ВИКОРИСТАННЯ АНГЛІЦИЗМІВ У СУЧАСНІЙ НІМЕЦЬКІЙ МОВІ ....................141
N. O. Martschuk, O. M. Murachowska
LAUTLICHE BESONDERHEITEN DES FRÄNKISCHEN .............................................143
A. W. Obidenko
IST PLATTDEUTSCH EINE SPRACHE, ODER? .................................................144
А. W. Obidenko
WORTBILDUNG AUS STILISTISCHER SICHT............................................146
К. В. Попова
ЗАПЕРЕЧНІ АФІКСИ У СУЧАСНІЙ НІМЕЦЬКІЙ МОВІ...........................................147
К. В. Січкар
ПРАГМАТИЧНИЙ АСПЕКТ ВИРАЖЕННЯ ОЦІНКИ В НІМЕЦЬКОМОВНОМУ
ДІАЛОГІЧНОМУ ДИСКУРСІ.........................................150
A. Y. Syvohorla
PHONETISCHE BESONDERHEITEN DES HOHENLOHISCHEN................................151
А. Ю. Ямкова
ВЛАСНІ НАЗВИ У СКЛАДІ НІМЕЦЬКИХ ФРАЗЕОЛОГІЗМІВ ................................152
ЗАГАЛЬНЕ ТА РОСІЙСЬКЕ МОВОЗНАВСТВО
Алескерова Нурана
ПРОБЛЕМЫ ПЕРЕВОДА БЕЗЭКВИВАЛЕНТНОЙ ЛЕКСИКИ..................................156
Т. Д. Антонович
КОНЦЕПТЫ СОЦИАЛЬНЫХ ЦЕННОСТЕЙ В РАБОТАХ Н. А. БЕРДЯЕВА..........157
А.А. Безродная
КОМПАРАТИВНЫЕ ТРОПЫ В ЯЗЫКОВОЙ КАРТИНЕ МИРА И. БАБЕЛЯ..........159
Е.О. Буханец
ИНТЕРПРЕТАТОР ПОПУЛЯРНЫХ СТИХОТВОРЕНИЙ (НА МАТЕРИАЛЕ
СТИХОТВОРЕНИЯ А.С. ПУШКИНА «ЗИМНЕЕ УТРО») ..........................................161
Э. Г. Галустян
СРАВНЕНИЯ В ХУДОЖЕСТВЕННОЙ МОДЕЛИ МИРА Ю. ОЛЕШИ.....................163
Ден Сюйтун
ОСОБЕННОСТИ ПЕРЕВОДА ИМЕН СУЩЕСТВИТЕЛЬНЫХ С АНГЛИЙСКОГО
ЯЗЫКА НА РУССКИЙ..........................................165
Игамбердиева Лала
РОЛЬ МЕТАФОРЫ В СОЗДАНИИ СЛОВЕСНОГО ПОРТРЕТА ЧЕЛОВЕКА .........166
Ю.С. Коломацкая
КОМПАРАТИВНЫЕ ТРОПЫ В КАРТИНЕ МИРА И ИЛЬФА И Е.ПЕТРОВА (НА
МАТЕРЕАЛЕ ПРОИЗВЕДЕНИЯ «ЗОЛОТОЙ ТЕЛЕНОК»)........................................167
Лю Веньюй
СПЕЦИФИКА ПЕРЕВОДА АНГЛИЙСКИХ МЕТАФОР.........................................169
А. В. Новожилова
УПОТРЕБЛЕНИЕ ЛЕКСЕМ С ИСТИННОСТНОЙ СЕМАНТИКОЙ В НАУЧНОГУМАНИТАРНОМ ТЕКСТЕ...........................................171
Е. В. Палатовская, Ду Цзецзинь
НАЦИОНАЛЬНО-КУЛЬТУРНЫЕ КОННОТАЦИИ ЗООНИМОВ В РУССКИХ И
КИТАЙСКИХ ПАРЕМИЯХ.........................................173
Г. М. Потапова, Джораєва Юлдуз
ЛЕКСИЧЕСКОЕ МНОГООБРАЗИЕ РОМАНА Е.ВОДОЛАЗКИНА «ЛАВР» ...........175
А. В. Руденко
ВЕРБАЛИЗАЦИЯ КОНЦЕПТА НАДЕЖДА В РУССКИХ ПОСЛОВИЦАХ И
ПОГОВОРКАХ.......................................176
А. О. Стефановская
КОНЦЕПТ «ЭТНОС» В НАУЧНОМ ДИСКУРСЕ Л. ГУМИЛЕВА.............................177
ПЕРЕКЛАД
М. В. Авраменко
КОНОТАТИВНИЙ ТА ДЕНОТАТИВНИЙ АСПЕКТИ ЛЕКСИЧНИХ
ТРАНСФОРМАЦІЙ В УКРАЇНСЬКОМУ ПЕРЕКЛАДІ СЕРІАЛУ «PRISON
BREAK» .................................................181
В. Є. Біляєва
ДЕНОТАТИВНИЙ АСПЕКТ ЛЕКСИЧНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ В УКРАЇНСЬКОМУ
ПЕРЕКЛАДІ ПОВІСТІ ДЖОНА ФАУЛЗА «THE EBONY TOWER»..........................183
І. С. Волошин
ДЕНОТАТИВНИЙ АСПЕКТ ЛЕКСИЧНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ У РОСІЙСЬКОМУ
ПЕРЕКЛАДІ РОМАНУ ПАНАСА МИРНОГО «ПОВІЯ».........................................184
Г. М. Галаган
ДЕНОТАТИВНИЙ АСПЕКТ ЛЕКСИЧНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ НА МАТЕРІАЛІ
МУЛЬТФІЛЬМУ «KUNG FU PANDA 2» ТА ЙОГО УКРАЇНСЬКОГО
ПЕРЕКЛАДУ .................................................186
А. М. Демченко
ПРАГМАТИЧНІ ТРАНСФОРМАЦІЇ В ХУДОЖНЬОМУ ПЕРЕКЛАДІ (НА
МАТЕРІАЛІ РОМАНУ Е. ХЕМІНГУЕЯ “THE SUN ALSO RISES” ТА ЙОГО
УКРАЇНСЬКОГО ПЕРЕКЛАДУ) .................................................189
Н. Г. Доленко
ХУДОЖНЯ СТИЛІЗАЦІЯ РОЗМОВНОСТІ В НІМЕЦЬКО-УКРАЇНСЬКОМУ
ПЕРЕКЛАДІ (НА ПРИКЛАДІ ПЕРЕКЛАДУ РОМАНУ Е. М. РЕМАРКА “DREI
KAMERADEN”) .................................................191
О. С. Коваленко
МЕТАФОРА В УКРАЇНСЬКОМУ ПЕРЕКЛАДІ РОМАНУ ДЕНА БРАУНА
«ЦИФРОВА ФОРТЕЦЯ».........................................193
Р. А. Копил
КОНОТАТИВНИЙ АСПЕКТ ЛЕКСИЧНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ В УКРАЇНСЬКОМУ
ПЕРЕКЛАДІ РОМАНУ ДЖ. ЛОНДОНА «МОРСЬКИЙ ВОВК».................................195
Т. В. Котенко
ПРАГМАТИЧНИЙ АСПЕКТ УКРАЇНОМОВНОГО ПЕРЕКЛАДУ АНІМАЦІЙНОГО
ФІЛЬМУ «A CHRISTMAS CAROL»...........................................197
Т. В. Котенко
ПЕРЕДАЧА РИТМІКО-ІНТОНАЦІЙНОГО МАЛЮНКА ВІРША В УКРАЇНСЬКОМУ
ПЕРЕКЛАДІ «CORRESPONDANCES» Ш. БОДЛЕРА..........................................199
Ю. О. Кужіль
КОНОТАТИВНИЙ АСПЕКТ ЛЕКСИЧНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ В УКРАЇНСЬКОМУ
ПЕРЕКЛАДІ ФІЛЬМУ “FRIENDS WITH BENEFITS” ................................................201
Ю. В. Кулінська
МЕТОНІМІЧНІ ТРАНСФОРМАЦІЇ В УКРАЇНСЬКОМУ І РОСІЙСЬКОМУ
ПЕРЕКЛАДАХ ОПОВІДАННЯ ЕЛІЗИ ОЖЕШКО «ДОБРА ПАНІ» ..........................203
О. О. Курдус
ЛЕКСИЧНІ ТРАНСФОРМАЦІЇ КОНОТАТИВНОГО ПЛАНУ В РОМАНІ ДЖ. С.
ФОЄРА «СТРАШЕННО ГОЛОСНО І НЕЙМОВІРНО БЛИЗЬКО» ............................205
Н. М. Лихенко
ФУНКЦІОНАЛЬНО-СТИЛІСТИЧНИЙ АСПЕКТ ЛЕКСИЧНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ
У ПЕРЕКЛАДІ РОМАНУ МАРІО П’ЮЗО “THE GODFATHER”................................207
Н. О. Луща
ТРАНСФОРМАЦІЙНИЙ ПОТЕНЦІАЛ УКРАЇНСЬКОГО ПЕРЕКЛАДУ МІСТЕРІЇ
ЛЬЮІСА КЕРРОЛА «АЛІСА В КРАЇНІ ДИВ».............................................209
Г. О. Меленко
ЛЕКСИЧНІ ТРАНСФОРМАЦІЇ ДЕНОТАТИВНОГО ПЛАНУ В УКРАЇНСЬКОМУ
ПЕРЕКЛАДІ РОМАНУ С. КІНГА «МЕРТВА ЗОНА»............................................211
М.П. Мізерна
КОМП’ЮТЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ В НАВЧАННІ ПИСЬМОВОГО ПЕРЕКЛАДУ
НАУКОВО-ТЕХНІЧНИХ ТЕКСТІВ..........................................214
А. Ю. Мічута
ФОРМАЛЬНО-ЗМІСТОВІ ТРАНСФОРМАЦІЇ З ПРАГМАТИЧНИМ
КОМПОНЕНТОМ В УКРАЇНСЬКОМУ ПЕРЕКЛАДІ РОМАНУ В. КОЛЛІНЗА «THE
MOONSTONE»......................................216
Є. А. Плита
КОНОТАТИВНІ ТРАНСФОРМАЦІЇ В УКРАЇНСЬКОМУ ПЕРЕКЛАДІ КАЗКИ
Р. ДАЛА «ЧАРЛІ ТА ШОКОЛАДНА ФАБРИКА».........................................218
Д. С. Тихонова
СПЕЦИФІКА ПЕРЕДАЧІ УКРАЇНСЬКОЮ МОВОЮ ЗАСОБІВ ВИРАЖЕННЯ У
РОМАНІ Д.КІЗА «FLOWERS FOR ALGERNON»........................................220
І. М. Ушкова
СТИЛЬОВА ІНФОРМАЦІЯ ПОВІСТІ О. С. ПУШКІНА «ПІКОВА ДАМА» У ЇЇ
УКРАЇНСЬКОМУ ПЕРЕКЛАДІ........................................223
В. О. Флоря
ПЕРЕДАЧА ДІАЛЕКТИЗМІВ ПОВІСТІ М. М. КОЦЮБИНСЬКОГО «ТІНІ ЗАБУТИХ
ПРЕДКІВ»У ЇЇ РОСІЙСЬКОМУ ПЕРЕКЛАДІ.......................................225
В. В. Цьома
ЛЕКСИЧНІ ТРАНСФОРМАЦІЇ В УКРАЇНСЬКОМУ ПЕРЕКЛАДІ РОМАНУ
Р. БРЕДБЕРІ «FAHRENHEIT 451».............................................227
9
Н. В. Чернікова
ЛЕКСИЧНІ ТРАНСФОРМАЦІЇ В УКРАЇНСЬКОМУ ПЕРЕКЛАДІ МУЛЬТФІЛЬМУ
«THE BOSS BABY» .................................................230
Д. О. Черновол
ЛЕКСИЧНІ ТРАНСФОРМАЦІЇ В УКРАЇНСЬКОМУ ПЕРЕКЛАДІ РОМАНУ
С. КІНГА «ДОКТОР СОН».............................................232
К. М. Чистякова
КОМПАРАТИВНІ ФРАЗЕОЛОГІЗМИ З АНІМАЛІСТИЧНИМ КОМПОНЕНТОМ У
НІМЕЦЬКО-УКРАЇНСЬКОМУ ПЕРЕКЛАДІ .................................................234
ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА
В. С. Бреус
«ОДЕРЖИМІСТЬ ІСТОРІЄЮ» ЯК ХАРАКТЕРНА РИСА БРИТАНСЬКОГО
ПОСТМОДЕРНІЗМУ..................................239
І. В. Бабенко
РОМАН «НЕМАЄ ЧОГО БОЯТИСЯ» ДЖУЛІАНА БАРНСА ЯК ПРИКЛАД
СУЧАСНОЇ МЕМУАРНОЇ ЛІТЕРАТУРИ.......................................241
Ю.В. Бричка
«ЧОРНИЙ ГУМОР» ЯК АМЕРИКАНСЬКИЙ ЛІТЕРАТУРНИЙ ФЕНОМЕН...........243
М. И. Володько
РЕЛИГИОЗНЫЕ ВЗГЛЯДЫ Ф.М. ДОСТОЕВСКОГО ................................................244
М. А. Гончар
ПРОТЕСТ ПРОТИ СУСПІЛЬСТВА СПОЖИВАЦТВА В РОМАНІ Ч. ПАЛАНІКА
«БІЙЦІВСЬКИЙ КЛУБ»............................................246
І. В. Зуй
ХУДОЖНІ ПОШУКИ ТОМАСА ПІНЧОНА В КОНТЕКСТІ АМЕРИКАНСЬКОГО
ПОСТМОДЕРНІЗМУ...................................247
Ю. Г. Кабіна
СПЕЦИФІКА ПРИЙОМУ ПАРАДОКСУ У РОМАНІ ДЖ. ГЕЛЛЕРА
«ПАСТКА-22» .................................................250
І. І. Качур
МОТИВ ВИЖИВАННЯ У КАНАДСЬКІЙ ЛІТЕРАТУРІ.......................................251
Ю. В. Лисогора
ФОРМИ ВНУТРІШНЬОГО МОНОЛОГУ В ХУДОЖНІХ ТВОРАХ...........................253
М. В. Мельникова
РОЛЬ СЛОВА У КОНТЕКСТІ ЕКРАННОГО ЗОБРАЖЕННЯ.....................................255
О. В. Момот
ОСОБЕННОСТИ ХУДОЖЕСТВЕННОЙ ЭВОЛЮЦИИ А.П. ЧЕХОВА.....................256
Л. А. Носенко
ЛІТЕРАТУРОЗНАВЧІ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ ТВОРЧОСТІ ДУГЛАСА КОУПЛЕНДА...258
А. В. Обіденко
ЛЮБОВНА І МАТРИМОНІАЛЬНА ТЕМИ У ТВОРЧОСТІ ЕМІЛЯ ЗОЛЯ ...............259
Т. В. Охріменко
НЕОМІФОЛОГІЗМ У ТВОРЧОСТІ ДЖ. АПДАЙКА (ЗА РОМАНОМ
«КЕНТАВР») ................................................262
Ю. О. Палій
ХУДОЖНІЙ СВІТ ДІККЕНСА: ПРИНЦИП ДОБРА...........................................263
10
А. О. Савега
ТОТАЛЬНА ІРОНІЯ В ПОСТМОДЕРНІЗМІ..................................265
Н. М. Селецкая
РЕТРО-ДЕТЕКТИВ: ПРОБЛЕМЫ ОПРЕДЕЛЕНИЯ ЖАНРА .....................................267
В.О.Семенюта
ДУХОВНЕ ВІДРОДЖЕННЯ ЛЮДИНИ В РОМАНІ Л. М. ТОЛСТОГО
«ВОСКРЕСІННЯ»....................................269
А.О. Третяк
МОДЕРНІСТСЬКЕ СВІТОВІДЧУТТЯ ТА СВІТОБАЧЕННЯ ГЕРОЯ РОМАНУ
ДЖЕКА ЛОНДОНА «МАРТІН ІДЕН»............................................270
М. В. Чернявская
КАТЕГОРИЯ «ФАНТАСТИЧЕСКОГО» В ИСТОРИКО-ЛИТЕРАТУРНОМ
АСПЕКТЕ..........................................272
Д. С. Шапошнікова
ХУДОЖНІ ОСОБЛИВСТІ АФРО-АМЕРИКАНСЬКОГО ДЕТЕКТИВУ....................274
Д. В. Шишковська
СВІТ ДОРОСЛИХ У СВІДОМОСТІ ДИТИНИ (ЗА РОМАНОМ ГАРПЕР ЛІ «УБИТИ
ПЕРЕСМІШНИКА»)...................................276
Д. В. Шлапак
ОСОБЕННОСТИ МОДЕРНИСТСКОЙ ПОЭТИКИ: РАСТИТЕЛЬНЫЙ МИР И
ЧЕЛОВЕК В ТВОРЧЕСТВЕ А. А. АХМАТОВОЙ И М. И. ЦВЕТАЕВОЙ.................277
МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН
А. В. Берліменко
ВИКОРИСТАННЯ РІЗНИХ ВИДІВ НАОЧНОСТІ У НАВЧАННІ ЛЕКСИЧНОГО
МАТЕРІАЛУ........................................281
Н. С. Костіцина
ФОРМУВАННЯ ЧИТАЦЬКИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ НА УРОКАХ ЗАРУБІЖНОЇ
ЛІТЕРАТУРИ.......................................282
Е. И. Крюк
ПЕДАГОГИ И МЕТОДИСТЫ О НЕОБХОДИМОСТИ ИСПОЛЬЗОВАНИЯ
ПОСЛОВИЦ И ПОГОВОРОК В ПРОЦЕССЕ ОБУЧЕНИЯ РОДНОМУ ЯЗЫКУ......284
C. А. Кучевський
NON-VERBAL LEARNING AS MAIN TOOL OF MULTISENSORY APPROACH TO
ENGLISH LANGUAGE ACQUISITION......................................286
А. С. Маковська
ОБУЧЕНИЕ ДИАЛОГИЧЕСКОЙ РЕЧИ НА УРОКАХ РУССКОГО ЯЗЫКА............287
A. S. Mytsuk
ADVANCING MULTIPLE INTELLIGENCES IN THE UNIVERSITY ENGLISH
CLASSROOM........................................289
О. М. Мураховська
ТЕСТОВИЙ КОНТРОЛЬ У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ....................................291
А. В. Обіденко
АЛЬТЕРНАТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ ................................293
К.А. Писаренко
КЛАССИФИКАЦИЯ СОЧИНЕНИЙ .................................................294
11
А. Ю. Сивогорла
ХАРАКТЕРИСТИКА КЛАСИЧНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ .296
Д. В. Шишковська
РОБОТА З ПОЕТИЧНИМ ТЕКСТОМ НА УРОЦІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ....................298
СЕРІЯ
«ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ»
ПСИХОЛОГІЯ
О. В. Абдулаєва
ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОЕМОЦІЙНОГО СТАНУ ТА ЯКОСТІ ЖИТТЯ ПАЦІЄНТІВ З
ЦУКРОВИМ ДІАБЕТОМ.........................................302
Д. І. Басиста
ОПТИМІЗМ ЯК ЧИННИК ПСИХОЛОГІЧНОГО ЗДОРОВ`Я......................................304
О. С. Братаніч
НЕВЕРБАЛЬНІ ПРОЯВИ АГРЕСІЇ .................................................306
М. О. Валюшко
ДЕПРЕСИВНІ СТАНИ ПІДЛІТКА ТА ЇХ ПРИЧИНИ..........................................308
Т. О. Гальченко
ЗАСТОСУВАННЯ NLP В РЕКЛАМІ .................................................310
Т. В. Грабова
ПРИЧИНИ ГЕНДЕРНИХ КОНФЛІКТІВ ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ..................312
А. В. Грибук
ОГЛЯД ПРОБЛЕМИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПІСЛЯПОЛОГОВОЇ ДЕПРЕСІЇ ...................316
Н. О. Даниленко
ПРОБЛЕМА ПСИХОЛОГІЧНОГО НАСИЛЬСТВА НАД ДІТЬМИ В СІМ’Ї.............318
О. В. Дем’яненко
КАЗКОТЕРАПІЯ ТА ПСИХІЧНИЙ РОЗВИТОК ДИТИНИ .........................................320
Л. В. Добровольська
ВПЛИВ ЯВИЩА «СЕЛФІ» НА ПОВЕДІНКУ ПІДЛІТКІВ ..........................................322
О. О. Жовтоног
ПСИХОЛОГІЧНА СЕМАНТИКА КОЛЬОРУ .................................................323
О. В. Задорожна
АУТИЗМ: ПРИЧИНИ ВИНИКНЕННЯ ТА МІФИ.............................................326
Я. П. Ігнатюк
ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СТРЕСОВИХ СТАНІВ...............................328
Т. В. Касян
ОСОБЛИВОСТІ ДИТЯЧИХ СТРАХІВ .................................................330
Ю. В. Коваленко
АГРЕСІЯ ЯК ДЕСТРУКТИВНА ФОРМА ПРОЯВУ У СЕКСУАЛЬНІЙ ПОВЕДІНЦІ
СУБ’ЄКТА .................................................331
Ю. М. Колісніченко
ЗНАЧЕННЯ СІМ’Ї У ФОРМУВАННІ МОНЕТАРНОЇ ПОВЕДІНКИ МОЛОДШИХ
ШКОЛЯРІВ.........................................333
О. С. Кудрицька
ВПЛИВ СТРЕСУ НА РОЗВИТОК ПСИХОСОМАТИЧНИХ РОЗЛАДІВ...................335
12
С. В. Куценко
ДІАГНОСТИЧНІ ТА ПСИХОКОРЕКЦІЙНІ МОЖЛИВОСТІ МЕТОДИКИ
«ІНСАЙТ».........................................338
А. В. Луценко
ЗАСОБИ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ ЯК ЗАСІБ ПРОПАГУВАННЯ СЕРЕД МОЛОДІ
ПСИХОГІГІЄНІЧНОГО ВИХОВАННЯ........................................342
І. В. Малюта
ПСИХОГЕНЕТИЧНИЙ ПІДХІД ВИВЧЕННЯ ІНДИВІДУАЛЬНО ПСИХОЛОГІЧНИХ
ОСОБЛИВОСТЕЙ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ ОСОБИСТОСТІ ..............................344
А. О. Моргун
ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК НЕЙРОТИЗМУ З ПОСТТРАВМАТИЧНИМИ СТРЕСОВИМИ
РОЗЛАДАМИ В УЧАСНИКІВ БОЙОВИХ ДІЙ..............................................346
А. І. Мулявка
ПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ПРИЧИН АГРЕСИВНОСТІ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО
ВІКУ.............................................348
О. Ю. Порожня
OСОБЛИВОСТІ САМООЦІНКИ ДІТЕЙ, ЩО МАЮТЬ ПОРУШЕННЯ СЛУХУ.....350
Д. В. Рожков
ФАКТОРИ ВИНИКНЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОГО ВИГОРАННЯ ............352
В. В. Семенченко
ЗНАЧЕННЯ ДЛЯ ДІТЕЙ ВЗАЄМОДІЇ З ТВАРИНАМИ ..............................................354
Т. М. Соловйова
ТЕСТОВІ МЕТОДИКИ ОЦІНКИ ПСИХОЛОГІЧНИХ МЕЖ ......................................356
Н. А. Терещенко
РОЛЬ ДОРОСЛОГО В ЖИТТІ ПІДЛІТКА .................................................358
І. М. Фаріон
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ
СТАРШОКЛАСНИКІВ .................................................360
М. С. Фрунт
ПРИЧИНИ ЗВЕРНЕННЯ ДО РЕЛІГІЇ .................................................362
Л. Р. Яструб
ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАХИСТИ У ДІТЕЙ РІЗНОГО ВІКУ ...............................................363
ДОШКІЛЬНА ТА ПОЧАТКОВА ОСВІТА
М. В. Базюк
ВИКОРИСТАННЯ НЕСТАНДАРТНИХ ЗАВДАНЬ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ
ДЛЯ СТИМУЛЮВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ У МОЛОДШИХ
ШКОЛЯРІВ.........................................367
В. В. Бондаренко
ПРОБЛЕМИ НАВЧАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЕВРИСТИЧНИМ
ПРИЙОМАМ МИСЛЕННЯ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ ........................................369
В. В. Єрьоменко
ВИХОВНЕ ЗНАЧЕННЯ ТВОРЧОЇ ГРИ ДЛЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ..........371
Д. Р. Здір
НЕСТАНДАРТНІ УРОКИ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ЗНАНЬ З МАТЕМАТИКИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ .................................................373
13
М. В. Кравченко
ЗНАЧЕННЯ КАЗКОТЕРАПІЇ У РОБОТІ З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ
ПОТРЕБМИ ................................................375
Л. Б. Лук’яненко
ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ............377
Л. А. Міцевич
РОЗВИТОК НАВИЧКИ ЕМПАТІЇ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ..380
Д. М. Муха
ХАРАКТЕРИСТИКА OСНOВНИХ ВИДIВ ТРУДOВOГO ВИХOВАННЯ ДIТЕЙ
ДOШКIЛЬНOГO ВIКУ.............................................382
М. О. Неліна
ЕЙДЕТИКА ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ПАМ̕ЯТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ .........384
М. О. Неліна
РОЛЬ ТЕКТОВИХ ЗАДАЧ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТКОВІЙ
ШКОЛІ ................................................387
Є.В. Нога
ГІПЕРАКТИВНІСТЬ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ.............................389
І. В. Олексенко
ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ НАРОДНИМИ МУЗИЧНИМИ
ІНСТРУМЕНТАМИ....................................392
Ю. П. Опалінська
ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ В
ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ .................................................394
Ю. О. Остапюк
ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ
МАТЕМАТИКИ .................................................396
А. О. Павленко
ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ НАРОДНИХ ІГОР У ФІЗИЧНОМУ РОЗВИТКУ
ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ.............................................398
Д. О. Панасенко
ДИДАКТИЧНІ ІГРИ: ПОНЯТТЯ ТА ВИДИ .................................................401
О. О. Панченко
ВИДИ ДИТЯЧИХ ЕКСПЕРИМЕНТІВ НА ЗАНЯТТЯХ З ДОВКІЛЛЯ В ЗАКЛАДАХ
ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ .................................................403
М. В. Пилявська
ЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ
ПРИРОДИ .................................................405
С. В. Пікульська
ЗАСТОСУВАННЯ ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ У
ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ............................................408
Т. В. Прилуцька
ВИКОРИСТАННЯ ПРОБЛЕМНИХ СИТУАЦІЙ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ В
ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ .................................................410
Т.В. Прилуцька
ЗАПРОВАДЖЕННЯ КОНЦЕПЦІЇ СТАЛОГО РОЗВИТКУ В ЗАКЛАДИ
ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ................................................412
14
М. В. Пустовгар
РОЛЬ НАОЧНИХ ПОСІБНИКІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТКОВІЙ
ШКОЛІ .................................................415
Ф. У. Рахімова
ДІАГНОСТИКА РОЗВИТКУ КОРОТКОЧАСНОЇ ЗОРОВОЇ ТА СЛУХОВОЇ ПАМ’ЯТІ
УЧНІВ МОЛОДШИХ КЛАСІВ...........................................416
Т. А. Слюсар
ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ ОСНОВ ПРИРОДОЗНАВСТВА У СТУДЕНТІВ
НАПРЯМУ ПІДГОТОВКИ ДОШКІЛЬНА ОСВІТА...........................................419
А. О. Слюсаренко
ПЕДАГОГІЧНА КОРЕКЦІЯ ВЕРБАЛЬНОЇ АГРЕСІЇ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ
ШКОЛИ............................................421
А. А. Сугак
ШЛЯХИ РОЗВИТКУ ДІТЕЙ З РОЗЛАДАМИ АУТИЧНОГО СПЕКТРУ ..................423
О. С. Тимченко
ВПЛИВ КОЛЬОРУ НА ЕМОЦІЙНИЙ СТАН ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ..........425
К. О. Тищенко
ВПЛИВ РОЗВИВАЛЬНО-ІГРОВОГО СЕРЕДОВИЩА НА РОЗВИТОК ДІТЕЙ ПЕРШИХ 3-Х РОКІВ............................................428
І. Р. Тютнєва
ВИХОВАННЯ У ДІТЕЙ МОТИВАЦІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ ДО ШКІЛЬНОГО
НАВЧАННЯ.........................................429
Ю. С. Хоменко
НАВЧАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ПРАВИЛАМ БЕЗПЕЧНОЇ РОБОТИ В
ІНТЕРНЕТІ........................................431
В. В. Царенко
СІМЕЙНІ СТОСУНКИ ТА ЇХ ВПЛИВ НА ВИХОВАННЯ ДИТИНИ МОЛОДШОГО
ШКІЛЬНОГО ВІКУ ................................................433
А.В. Чернікова
ЗНАЧЕННЯ ПОЗАКЛАСНОЇ РОБОТИ З «ОСОБЛИВОЮ ДИТИНОЮ» У
ДОМАШНІХ УМОВАХ...........................................436
К. С. Чмир
ГРУПОВА НАВЧАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ УЧНІВ НА УРОКАХ
ПРИРОДОЗНАВСТВА..................................437
Ю. Ю. Чумак
ПОДОЛАННЯ ТРИВОЖНОСТІ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ...................................439
А. Ю. Шевчук
СПІЛКУВАННЯ ЯК ФАКТОР РОЗВИТКУ ВЗАЄМОДІЇ В МОЛОДШОМУ
ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ ................................................441
А. І. Шумська
ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ КОНСТРУКТОРСЬКО-БУДІВЕЛЬНИХ ІГОР В
ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ .................................................443
Т. В. Ящук
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ
ПОТРЕБАМИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ............................................446
15
ПЕДАГОГІКА ТА КОНКРЕТНІ МЕТОДИКИ
М. В. Базюк
ВИКОРИСТАННЯ ДОСВІДУ ФЕОФАНА ПРОКОПОВИЧА У СУЧАСНІЙ
РИТОРИЦІ .................................................450
О. В. Бардадим
РОЗВИТОК ТВОРЧОГО Й КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ НА ЗАНЯТІ З ХІМІЧНОЇ
ЕКОЛОГІЇ .................................................452
О. Ю. Білоха
ГУМАНІСТИЧНА СПРЯМОВАНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ ВЧИТЕЛЯ В ОЦІНЦІ
ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬОКОГО .................................................454
Я. В. Власенко
УРОК ЯК ДУХОВНЕ СПІЛКУВАННЯ УЧИТЕЛЯ З УЧНЯМИ В ДОСВІДІ ВАСИЛЯ
СУХОМЛИНСЬКОГО...................................456
А. О. Григоренко
Б. Д. ГРІНЧЕНКО І НАЦІОНАЛЬНА ШКОЛА............................................457
Т. С. Зорочкіна
ІНТЕГРУВАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ В
ЗАГАЛЬНОЄВРОПЕЙСЬКИЙ ОСВІТНІЙ ПРОСТІР .................................................459
Д. О. Йоненко
СУЧАСНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ БІОЛОГІЇ В ШКОЛІ ..............................................461
А. В. Манько
ТЕХНІКА НАЛАШТУВАННЯ УЧИТЕЛЯ НА ПУБЛІЧНУ ТВОРЧУ ДІЯЛЬНІСТЬ 463
К. М. Полонська
МАЙСТЕРНІСТЬ А. МАКАРЕНКА У ВИКОРИСТАННІ ПРИЙОМІВ
ПЕДАГОГІЧНОГО ВПЛИВУ НА ВИХОВАНЦІВ .................................................465
Д. В. Романчук
МЕТОДИ ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЇХ
ВПРОВАДЖЕННЯ.....................................466
М. С. Сухонос
БРАТСЬКІ ШКОЛИ НА ТЕРИТОРІЇ УКРАЇНИ .................................................468
Р. Є. Травкін
ЛЮДИНА, ЯКА ЛЮБИЛА ІНШИХ, БІЛЬШЕ НІЖ СЕБЕ...........................................470
О.С. Хоменко
СУСПІЛЬНА ЗНАЧУЩІСТЬ ПОСТАТІ УЧИТЕЛЯ У СУЧАСНОМУ ПСИХОЛОГОПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ..........................................472
К. М. Черноконь
ДУХОВНЕ СПІЛКУВАННЯ УЧИТЕЛЯ З УЧНЯМИ В ДОСВІДІ ВАСИЛЯ
СУХОМЛИНСЬКОГО...................................474
ОБРАЗОТВОРЧЕ ТА ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНЕ МИСТЕЦТВО
В. А. Бондаренко
ВПЛИВ КОЛЬОРУ ПРЕДМЕТНО-ПРОСТОРОВОГО СЕРЕДОВИЩА НА
ДИТИНУ .................................................478
А. Д. Орловецька
ФІРМОВИЙ СТИЛЬ ДЛЯ ЗАКЛАДІВ ТУРИСТИЧНОГО СПРЯМУВАННЯ ...........480
16
СОЦІАЛЬНА РОБОТА ТА СОЦІАЛЬНА ПЕДАГОГІКА
С. О. Біленька
СОЦІАЛЬНИЙ ПРОЕКТ «КЛУБ АКТИВНИХ ДІВЧАТ» ЯК МЕТОД
ПРОФІЛАКТИКИ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ ДІВЧАТ-ПІДЛІТКІВ.......................483
Ю. В. Володько
СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОФІЛАКТИКА СХИЛЬНОСТІ СТАРШИХ
ПІДЛІТКІВ ДО АЛКОГОЛЬНОЇ ЗАЛЕЖНОСТІ.......................................484
І. Г. Дика
СІМЕЙНИЙ ПАТРОНАТ ЯК ІННОВАЦІЯ У СФЕРІ СОЦІАЛЬНО ЗАХИСТУ ДІТЕЙСИРІТ ТА ДІТЕЙ, ПОЗБАВЛЕНИХ БАТЬКІВСЬКОГО ПІКЛУВАННЯ, В
УКРАЇНІ.........................................487
А. В. Дудар
ГАДЖЕТ-АДИКЦІЇ МОЛОДІ ЯК ПРОБЛЕМА МЕДИКО-СОЦІАЛЬНОПЕДАГОГІЧНОГО ХАРАКТЕРУ........................................490
Н.Ю. Захарчук
ДЕВІАЦІЯ ЯК РІЗНОВИД ПРАВОВОЇ ПОВЕДІНКИ ТА ОБ’ЄКТ НАУКОВОГО
ДОСЛІДЖЕННЯ .................................................491
А. В. Кикоть
НАСИЛЬСТВО НАД ПІДЛІТКАМИ – СУЧАСНА РЕАЛЬНІСТЬ ..............................493
А. Р. Козленко
ДЕВІАНТНА ПОВЕДІНКА НЕПОВНОЛІТНІХ ТА ПРИЧИНИ ЇЇ ВИНИКНЕННЯ.495
О. В. Кролюс
МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНО АДЕКВАТНОЇ ПОВЕДІНКИ ДІТЕЙ
МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ .................................................496
О. О. Максименко
ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У СОЦІАЛЬНІЙ РОБОТІ..498
С. О. Михайлено
ПЕРЕДУМОВИ РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ МАЙБУТНЬОГО
СПЕЦІАЛІСТА......................................500
К. О. Мороз
МЕТОДИ ТА ФОРМИ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ З ОБДАРОВАНОЮ МОЛОДДЮ ..503
О.С. Пилипчук
ОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ У ПЕНІТЕНЦІАРНИХ УСТАНОВАХ.....505
О. О. Поліщук
ФОРУМ-ТЕАТР ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ МЕТОД ПРОФІЛАКТИКИ НАСИЛЛЯ ТА
СЕКСУАЛЬНОЇ ЕКСПЛУАТАЦІЇ ДІВЧАТ ІЗ ГРУПИ РИЗИКУ................................507
Ю. Ю. Щербина
ВИКОРИСТАННЯ ПРОЕКТИВНИХ МЕТОДИК У РОБОТІ СОЦІАЛЬНОГО
ПРАЦІВНИКА.......................................509
ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ І СПОРТУ
М. О. Баланюк
ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОНАННЯ ПОДАЧ ВОЛЕЙБОЛІСТАМИ 16-17
РОКІВ .................................................512
В. С. Бовшик
ЗАСТОСУВАННЯ КОМПЛЕКСНИХ ВПРАВ У ПРОЦЕСІ УДОСКОНАЛЕННЯ
ЗАХИСНИХ ДІЙ У ВОЛЕЙБОЛІ .................................................514
17
В. М. Богомаз
ОСОБЛИВОСТІ ТРЕНУВАННЯ СТУДЕНТОК У СИЛОВОМУ ГИРЬОВОМУ
ФІТНЕСІ.........................................516
С. Ю.Гавриш
МОТИВ ДОСЯГНЕННЯ ТА ДЕЯКІ ТЕОРЕТИЧНІ Й МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ЙОГО
ФОРМУВАННЯ В ПІДЛІТКІВ ЗАСОБАМИ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ .......................517
К. С. Іляшенко
ВПЛИВ ЗАНЯТЬ СПОРТИВНИМИ БАЛЬНИМИ ТАНЦЯМИ НА ФІЗИЧНУ
ПІДГОТОВЛЕНІСТЬ ДІВЧАТ 10-13 РОКІВ............................................519
А. С. Келеп
ВРІВНОВАЖЕНІСТЬ НЕРВОВИХ ПРОЦЕСІВ ЮНИХ ВОЛЕЙБОЛІСТОК ЗА
РЕАКЦІЄЮ НА РУХОМИЙ ОБ’ЄКТ .................................................521
М. М. Коваленко
ОРГАНІЗАЦІЯ ТРЕНУВАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ СТУДЕНТІВ-ГИРЬОВИКІВ ..........524
Д. В. Олійник
ОЦІНКА МОТИВАЦІЇ УЧНІВ ДО ЗАНЯТЬ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ .....................525
Д. С. Павленко
РІВЕНЬ ПРОЯВУ ВОЛЬОВИХ ЗУСИЛЬ У ЛЕГКОАТЛЕТІВ 13-14 РОКІВ РІЗНОЇ
КВАЛІФІКАЦІЇ.....................................528
П. П. Питель
ФАКТОРИ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ БІГУ НА 400 М
КВАЛІФІКОВАНИХ СПОРТСМЕНІВ 17-19 РОКІВ ................................................530
В. Ю. Сухонос
ВПЛИВ ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВЛЕНОСТІ ЮНИХ ВОЛЕЙБОЛІСТОК РІЗНОЇ
СПОРТИВНОЇ СПЕЦІАЛІЗАЦІЇ НА ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОНАННЯ ІГРОВИХ
ПРИЙОМІВ.........................................532
Д. А. Тененика
ФІЗИЧНА І ТЕХНІКО-ТАКТИЧНА ПІДГОТОВЛЕНІСТЬ ЗВ’ЯЗУЮЧИХ ГРАВЦІВ
РІЗНОГО ВІКУ У ВОЛЕЙБОЛІ .................................................534
Р.В. Щербатюк
СПОРТИВНІ ОДНОБОРСТВА ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ЗАСІБ ФІЗИЧНОГО
ВИХОВАННЯ УЧНІВ СЕРЕДНЬОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ.........................................536
Б. І. Щибря
ПОРІВНЯННЯ ЗМІСТУ ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ У СТРИБУНІВ У ДОВЖИНУ
РІЗНОГО РІВНЯ МАЙСТЕРНОСТІ ................................................538
ФІЗІОЛОГІЯ
С. М. Вітько, В. А. Завгородня, В. І. Мороз
ВПЛИВ ГІПОКАПНІЇ ДИХАННЯ НА СИСТЕМНИЙ ТА ЦЕРЕБРАЛЬНИЙ
КРОВООБІГ ЛЮДИНИ...........................................542
М. Гуріна, О. Д. Свєтлова
ВПЛИВ ЗАНЯТЬ ОЗДОРОВЧО-РЕАБАЛАТАЦІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ НА
ФУНКЦІОНАЛЬНИЙ СТАН ЛЮДЕЙ ІЗ ХВОРОБАМИ СИСТЕМИ
КРОВООБІГУ.......................................545
18
В. В. Коба
ИЗМЕНЕНИЕ МОРФОМЕТРИЧЕСКИХ ПОКАЗАТЕЛЕЙ СУСТАВОВ КРЫС ПРИ
ЭКСПЕРИМЕНТАЛЬНОМ ОСТЕОАРТРОЗЕ НА ФОНЕ ВВЕДЕНИЯ
ХОНДРОИТИНА СУЛЬФАТА .................................................548
Д. В. Олійник
НЕЙРОДИНАМІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ДІТЕЙ З ДЕПРИВАЦІЄЮ СЛУХУ ..............550
О. Ю. Редька
ОСОБЛИВОСТІ АРТЕРІАЛЬНОГО ТИСКУ У СТУДЕНТІВ-СПОРТСМЕНІВ З
РІЗНОЮ СПРЯМОВАНІСТЮ ТРЕНУВАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ..................................552
І. С. Семиліт
МЕТОД ОРТОКЕРАТОЛОГІЇ В ЛІКУВАННІ ТА ПРОФІЛАКТИЦІ
КОРОТКОЗОРОСТІ...................................553
Т. В. Харченко
ФІЗИЧНА РЕАБІЛІТАЦІЯ ХВОРИХ НА ІШЕМІЧНИЙ ІНСУЛЬТ ............................555
О. В. Шкеліберда
АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ФІЗИЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ХВОРИХ НА ОЖИРІННЯ..557
І. Ю. Штефан
ФІЗІОЛОГО-ГІГІЄНІЧНА ОЦІНКА ФОРМУВАННЯ ДЕЯКИХ АСПЕКТІВ
СПОСОБУ ЖИТТЯ СУЧАСНИХ ШКОЛЯРІВ РІЗНОГО ВІКУ..................................560
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|