Збірник » Неперервна освіта для сталого розвитку: філософсько-теоретичні контексти та педагогічна практика. Частина 2
[додати інший файл чи обкладинку цього твору] [додати цей твір до вибраного]

Неперервна освіта для сталого розвитку: філософсько-теоретичні контексти та педагогічна практика. Частина 2

Документ
Написано: 2019 року
Джерело: dano.dp.ua
Розділ: Наукова
Твір додано: 12.03.2019
Твір змінено: 12.03.2019
Завантажити: pdf див. (2.1 МБ)
Опис: У збірник вміщено матеріали Всеукраїнської науково-практичної
конференції «Неперервна освіта для сталого розвитку: філософсько-
теоретичні контексти та педагогічна практика», що присвячена найбільш
важливим філософським проблемам сучасної освіти, складовим неперервної
освіти у філософсько-світоглядному та культурологічному контекстах;
стратегіям реформування вищої освіти та шляхам випереджальної модернізації
педагогічної освіти в контексті завдань концепції Нової української школи;
управлінським аспектам розвитку інноваційного освітнього середовища. Також
представлений досвід закладів вищої, середньої та дошкільної освіти щодо
шляхів інтегрування змісту випереджаючої освіти для сталого розвитку у
навчально-виховний процес, презентовано кращі практики упровадження її
складових – громадянської освіти; екологічної та енергоефективної освіти;
здоров’язберігаючих освітніх технологій, виховної роботи.Рекомендовано для науково-педагогічних та педагогічних працівників
вищої і післядипломної освіти, керівників закладів середньої та дошкільної
освіти, працівників методичних служб, вихователів, вчителів, докторантів,
аспірантів, студентів.

Неперервна освіта для сталого розвитку: філософсько-теоретичні контексти та педагогічна практика: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції. 06 грудня 2018 р., м. Дніпро, КЗВО «ДАНО» ДОР». Частина ІІ / Наук. ред. О.Є. Висоцька. - Дніпро: СПД
Зміст: [натисніть, щоб розгорнути]
 
Відгуки читачів:
 
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
 
Тільки зареєстровані читачі можуть залишати відгуки. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь спочатку.