Наталя Євдокимова » Діти і війна
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Діти і війна
Праця
|
|
|
Написано: |
2023 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
26.07.2023 |
|
Твір змінено: |
27.07.2023 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(3.7 МБ)
|
|
Опис: |
Зливков В., Лукомська С., Євдокимова Н., Ліпінська С. Діти і війна: монографія. Київ.-Ніжин: Видавець ПП Лисенко М.М., 2023. 221 с.
Монографію присвячено аналізу сучасних зарубіжних і вітчизняних теоретико-методичних підходів та практичних рекомендацій щодо психологічної допомоги дітям війни. Охарактеризовано особливості психологічної допомоги дітям війни у соціокультурному контексті; охарактеризовано психологічні реакції дітей під час війни, зокрема Птср, реакції горювання та травмівної втрати; визначено ключові напрямки організації психологічної підтримки дітей під час війни, зокрема у контексті родини, освітніх закладів та волонтерських організацій, окреслено вітчизняні напрацювання у даній галузі; обґрунтовано теоретичні засади та принципи практичної реалізації психокорекційних занять з дітьми та підлітками, постраждалими від війни. Монографія може бути корисною психологам-науковцям, практичним психологам, педагогам, соціальним працівникам, психотерапевтам, всім, хто цікавиться психологічною допомогою дітям, постраждалим від війни. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
Слово до читача.
Передмова.
Психологічна допомога дітям війни у соціокультурному контексті (Валерій Зливков).
Російсько-українські війни: історія та сьогодення.
Жінки та діти як найбільш вразливі соціальні групи під час військових конфліктів.
Поняття трансгенераційної та колективної травми у соціокультурних реаліях сучасної війни.
Психолог під час війни.
Психологічні реакції дітей під час війни: теоретико-методологічний аналіз (Наталія Євдокимова).
Класифікація травмівних реакцій під час війни.
Розлади, зумовлені стресом у Міжнародній класифікації хвороб-11.
Психологія дитячого горювання під час війни.
Біженство. Психологічні реакції дітей-біженців.
Моральний і когнітивний розвиток дітей та підлітків під час війни.
Психосоціальна допомога дітям війни: світовий та вітчизняний досвід (Світлана Лукомська).
Особливості психосоціальної допомоги дітям під час війни.
Діти, народжені війною.
Ресурси для відновлення дітей війни.
Психологічна допомога дітям при переживанні горя та втрати.
Самогубство близької людини під час війни. Психологічна підтримка дітей.
Травмівний стрес внутрішньо переміщених осіб російсько-української війни: досвід роботи українських психологів.
Особливості організації освітнього процесу під час війни.
Програми психосоціальної підтримки дітей війни.
Травми війни у наративах дітей та підлітків.
Записки волонтера або історії з бомбосховищ.
Психокорекційні заняття для дітей та підлітків (Світлана Ліпінська).
Помилки, які найчастіше роблять дорослі в спілкуванні з дітьми в складних питаннях.
Як правильно говорити з дітьми про війну.
Як говорити з дітьми та підлітками про смерть.
Вправи щодо подолання стресу та вираження емоцій.
Післямова.
Список використаних джерел.
Додатки.
Інформація про авторів.
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|