Людмила Ведмідь » Пропозиції до концепції історичної освіти в Україні: матеріали ІІI Робочої наради з моніторингу шкільних підручників історії України
[додати інший файл чи обкладинку цього твору] [додати цей твір до вибраного]

Пропозиції до концепції історичної освіти в Україні: матеріали ІІI Робочої наради з моніторингу шкільних підручників історії України

Нарис
Написано: 2009 року
Джерело: memory.gov.ua
Розділ: Історична
Твір додано: 02.03.2011
Твір змінено: 04.01.2016
Завантажити: pdf див. (173.5 КБ)
Опис: Круглий стіл, проведений за підтримки Українського інституту національної пам’яті, присвячувався обговоренню відгуків, що надійшли на опубліковані у збірнику «Шкільна історія очима істориків-науковців» матеріали дискусії над сучасними шкільними підручниками з історії України. Головною метою Круглого столу, в якому взяли участь, крім членів громад-
ської Робочої групи з моніторинґу підручників, ті історики, що прислали свої відгуки на збірник, було запропонувати можливі напрями вдосконалення підручника, в тому числі вироблення пропозицій до концепції історичної освіти. Такі пропозиції у зведеному вигляді представлено в цьому виданні. Український інститут національної пам’яті, вважаючи підручник національної історії за один із найважливіших стартових майданчиків формування ідентичності молодої людини, запрошує до обговорення висловлених тут пропозицій не лише освітянську спільноту, а й якомога ширші кола громадськості.

Пропозиції до концепції історичної освіти в Україні: Матеріали ІІ круглого столу Робочої наради з моніторинґу шкільних підручників історії України (Київ, 18 жовтня 2008 року) / Зведення та упорядкування пропозицій Наталя Яковенко. Розшифровка стенограми і систематизація відгуків Людмила Ведмідь. — К., 2009. — 28 с.
 
Відгуки читачів:
 
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
 
Тільки зареєстровані читачі можуть залишати відгуки. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь спочатку.