О. Ю. Успенська » Культурна політика та мистецька освіта: моделювання процесів
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Культурна політика та мистецька освіта: моделювання процесів
Праця
|
|
|
Написано: |
2013 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
05.12.2016 |
|
Твір змінено: |
05.12.2016 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(1.9 МБ)
|
|
Опис: |
Культурна політика та мистецька освіта: моделювання процесів / кол. авторів: кер. [Безгін О. І., Бернадська А. Є., Кочарян І. С., Успенська О. Ю.]. – К.: Інститут культурології НАМ України, 2013. – 176 с.
ISBN 978-966-2241-32-7
Розглянуто актуальні питання удосконалення управління процесами культурного розвитку України з урахуванням досвіду європейських країн. Наведені моделі кадрового забезпечення сфери культури і мистецтва та нагальні питання підготовки і виховання театральних фахівців.
Для науковців, викладачів і студентів вищих закладів мистецької освіти. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ЗМІСт
Вступ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .7
Розділ I. Управлінський досвід європейських країн
в мистецькій сфері . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .9
1.1. Сучасна культурна політика країн Європи:
загальні тенденції . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .9
1.2. Модель взаємодії держави і бізнесу
в культурній політиці Великобританії . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .19
1.3. Децентралізація культурної політики у ФРН . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 25
1.4. Спонсорство і корпоративна філантропія у Франції . . . . . . . . . . . . .27
1.5. Розширення меж
регіональної культурної політики в Іспанії . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .32
1.6. Діалог «влада і культура» в Австрії. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 35
1.7. Культурне розмаїття Швейцарії:
принципи подвійної субсидіарності. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .37
1.8. Правовий захист і суспільна підтримка культури
в країнах Скандинавії . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .42
1.9. Огляд культурної політики Росії . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 48
1.10. Сучасна культурна політика України. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 52
1.11. Висновки до розділу І . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .62
Розділ II. Моделі кадрового забезпечення
мистецької сфери . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 64
2.1. Сучасні потреби нових управлінських стратегій і кадрів
для сфери культури . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .64
2.2. Основні функції артменеджменту . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 67
2.3. Типологія театральних менеджерів . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .722.4. Форми навчання та набір умінь артменеджерів . . . . . . . . . . . . . . . . 84
2.5. Менеджмент культурної сфери в Україні:
питання підготовки фахівців . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .94
2.6. Методологія моделювання і розробки
навчальних програм . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .106
2.7. Висновки до розділу ІІ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 114
Розділ III. Сучасна мистецька освіта в Україні:
підготовка театральних фахівців . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .116
3.1. Загальні тенденції освітнього процесу . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 116
3.2. Формування ринку мистецької освіти . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .119
3.3. Заклади середньої
спеціальної театральної освіти:
історичний дискурс і структурні зміни . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 129
3.4. Питання якості вищої мистецької освіти
та тенденції інноваційного розвитку . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 152
3.5. Висновки до розділу ІІІ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .165
Заключне слово . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 167
Література . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .169
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|