Федір Турченко » Як створювалися перші підручники з історії України. Ч.1 
                
                                                            
                    
    | 
            [додати інший файл чи обкладинку цього твору]
        [додати цей твір до вибраного]
         | 
    
        
        Як створювалися перші підручники з історії України. Ч.1
                
        
        
        Стаття 
        
     | 
     | 
    
        
                
             | 
         
        
            | Написано: | 
            2016 року | 
         
                        
             | 
         
        
            | Розділ: | 
            Історична | 
         
                
             | 
         
        
            | Твір додано: | 
            10.11.2017 | 
         
        
             | 
         
                
            | Твір змінено: | 
            10.11.2017 | 
         
        
             | 
         
                
            | Завантажити: | 
                                            pdf
                                див.
                                (577.4 КБ)
                                 | 
                     
        
             | 
         
                    
                | Опис: | 
                Наукові праці історичного факультету Запорізького національного університету. – Запоріжжя: ЗНУ, 2016. – Вип. 45. – Том 1 
 
У  статті  мова  йде  про  підручники  з  історії  України,  які  були  написані  в  перші  роки  незалежності.  
Характеризується  загальнополітична  ситуація,  в  контексті  якої  відбувалася  реорганізація  шкільної  
історичної  освіти,  розроблялися  нові  програми  і  концепції  історичної  освіти,  проходили  обговорення  
нових  книг.  В  контексті  цієї  ситуації  розкриваються  обставини  створення  колективом  істориків  
Запорізького,  Донецького  і  Дніпропетровського  університетів  підручників  з  історії  України  для  7-11  
класів.  Значне  місце  приділяється  спробам  прокомуністичних  політичних  сил  України,  зокрема  її  
південно-східних областей, вплинути на зміст підручників. Описується провал цих спроб.   
Ключові  слова:  історія  України,  шкільний  підручник,  “регіональний  підручник”,  методологія  історії,  
національна ідентичність.  | 
             
            
                 | 
             
                                 
     | 
     | 
    |   | 
    | 
        
         Відгуки читачів: 
     | 
    |   | 
    | 
             Поки не додано жодних відгуків до цього твору. 
         | 
    |   | 
    | 
        
     | 
    |   |