Юлія Цирфа » Соціальний вплив засобів масової інформації як чинник конструювання зовнішньополітичної ідентичності держави
[додати інший файл чи обкладинку цього твору] [додати цей твір до вибраного]

Соціальний вплив засобів масової інформації як чинник конструювання зовнішньополітичної ідентичності держави

Стаття
Розділ: Наукова
Твір додано: 08.10.2023
Твір змінено: 08.10.2023
Завантажити: pdf див. (218.1 КБ)
Опис: Регіональні студії. – №13. – Ужгород, 2018.


В умовах посилення ролі засобів масової інформації в усіх сферах життєдіяльності суспільства важливим видається їх вплив на соціально-політичний і культурний розвиток соціуму. Збільшення такого впливу прямо приводить до видозміни ідентитетів населення тієї чи іншої держави, трансформуючи його ідентичність. Соціальна ідентичність зазнає впливу масової культури, що продукується засобами масової інформації, та часто вибудовується під дією їхніх психологічних прийомів і маніпуляцій. Оскільки колективна ідентичність суспільства, що розвивається в межах певної держави, є основою зовнішньополітичної ідентичності останньої, активна діяльність сучасних засобів масової інформації позначається на процесі ідентифікації державного суб’єкта на міжнародній арені. Засвоєння медійної культури нового зразка з боку соціуму трансформує набір світоглядних норм і символів, необхідних для вибудовування зовнішньополітичної ідентичності держави. Відтак остання має знівельовувати наявний вплив засобів масової інформації задля збереження відносної стабільності процесу власної ідентифікації та вироблених позицій у світовому політичному просторі.
 
Відгуки читачів:
 
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
 
Тільки зареєстровані читачі можуть залишати відгуки. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь спочатку.