Марія Цехмейструк » Автотематичний цикл («На білому коні», «На коні вороному», «П'ять по дванадцятій», «Плянета Ді-Пі») у контексті творчості Уласа Самчука
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Автотематичний цикл («На білому коні», «На коні вороному», «П'ять по дванадцятій», «Плянета Ді-Пі») у контексті творчості Уласа Самчука
Дисертація
|
|
|
Написано: |
2012 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
14.05.2024 |
|
Твір змінено: |
14.05.2024 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(1.1 МБ)
|
|
Опис: |
Метою дослідження є комплексна характеристика системи поетики
автотематичного циклу творів – «На білому коні», «На коні вороному», «П’ять
по дванадцятій», «Плянета Ді-Пі» – Уласа Самчука з огляду на особливості
жанрового інваріанту, яким є мемуарно-автотематичні твори-симбіонти, та
встановлення міжтекстових взаємозв’язків вищезазначеного циклу з епопеєю
«ОST» у двох планах: сюжетно-композиційному та художньо-естетичному.
Для досягнення цієї мети важливо виконати такі завдання:
7
• окреслити розвиток наукової проблеми автотематизму в
українському та зарубіжному літературознавстві;
• проаналізувати етапи і параметри зіставлення мемуарно-
автотематичних книг Уласа Самчука з творами літератури «факту»,
автобіографічної прози;
• простежити своєрідність жанрово-композиційних елементів
поетики автотематичного циклу за допомогою вивчення наративної манери
письменника;
• висвітлити Самчукову актуалізацію архетипів, викликану до життя
новітньою культурно-стилістичною епохою;
• вивчити основні форми інтертекстуальності, зокрема у плані
композиції;
• виявити епопейні риси, привнесені у площину мемуарно-
автотематичного чотирикнижжя;
• розглянути роман-епопею «ОST» як постійний об’єкт авторських
роздумів;
• встановити критерії співперебування художності та
документальності у сфері автотематичного моделювання наративу. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ВСТУП……………………………………………………………………………….4
РОЗДІЛ 1. ТВОРЧІСТЬ УЛАСА САМЧУКА: ІСТОРІЯ РЕЦЕПЦІЇ
ТА ІНТЕРПРЕТАЦІЇ, ДЕЯКІ ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ………………………..10
1.1. Етапи літературно-критичного прочитання доробку письменника
дослідниками материкової України та діаспори………………………….. …….10
1.2. Твори «На білому коні», «На коні вороному», «П’ять по дванадцятій»,
«Плянета Ді-Пі» Уласа Самчука у контексті літературно-документальних
жанрів………………………………………………………………………………..22
1.3. Автобіографізм/автотематизм: зв’язок з авторською саморефлексією…...44
Висновки до розділу 1………..…………………………………………………….56
РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ПОЕТИКИ МЕМУАРНО-АВТОТЕМАТИЧНОЇ
ТЕТРАЛОГІЇ УЛАСА САМЧУКА………………………………………………..58
2.1. Наративний синкретизм чотирикнижжя «На білому коні», «На коні
вороному», «П’ять по дванадцятій», «Плянета Ді-Пі» Уласа Самчука………...58
2.2. Архетипи в художньому просторі мемуарно-автотематичних творів-
симбіонтів………………………………………………………………. ………….76
2.3. Інтертекстуальність як прикмета документально-художньої своєрідності
циклу………………………………………………………………………………...95
Висновки до розділу 2……………………………………………….....................116
РОЗДІЛ 3. ЕПОПЕЯ ЯК МОДЕЛЬ ТВОРЧОГО СВІТОБАЧЕННЯ УЛАСА
САМЧУКА ………………………………………………………………………..118
3.1. Роман-епопея в українській літературі ХХ ст……………………………...118
3.2. Трилогія «ОST» – смисловий центр автотематичних рефлексій Уласа
Самчука……………………………………………………………………………129
3.3. Конструювання жанрово-композиційних рис епопеї в автотематичному
циклі творів………………………………………………………………………..141
Висновки до розділу 3………...…………………………………………………..164
ВИСНОВКИ……………………………………………………………………….167
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………………...174
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ …………………..197
|
|
|
|
Пов'язані автори:
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|