Ольга Солодка » Банківський маркетинг
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Банківський маркетинг
Підручник
|
|
|
Написано: |
2008 року |
|
Розділ: |
Навчальна |
|
Твір додано: |
16.02.2011 |
|
Твір змінено: |
17.02.2011 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(3.9 МБ)
|
|
Опис: |
Підручник містить сучасні методи дослідження та прогнозування кон’юнктури грошового ринку та ринку банківських продуктів і послуг. Сприяє ефективному вивченню сутності, цілей та засад маркетингу в банку, методів досліджень ринку банківських продуктів і послуг, освоєнню інструментів маркетингу в банківській діяльності. Дозволяє набути вміння реалізовувати системний підхід до розробки та реалізації маркетингової стратегії банку. Авторами приділено значну увагу питанням позиціонування та посилення інноваційної активності комерційного банку в умовах невизначеності та ризику. Детально розглянуто аспекти організації маркетингу в банку, показники ефективності маркетингової діяльності. Викладення теоретичного матеріалу пов’язане з практичними завданнями аналітичного спрямування з використанням програмного забезпечення, прикладами діяльності сучасних комерційних банків України. Підручник призначений для студентів економічних спеціальностей, аспірантів, викладачів вузів, банкірів.
Кількість сторінок: 776
Лютий І.О. Банківський маркетинг: підручн. [для студ. вищ. навч. закл.] / І.О. Лютий, О.О. Солодка — К.: Центр учбової літератури, 2010. — 776 с.
ISBN 978-966-364-881-1 |
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|