Юлія Соколовська » Творчість Ірен Роздобудько у контексті української масової літератури
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Творчість Ірен Роздобудько у контексті української масової літератури
Праця
|
|
|
Написано: |
2017 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
29.10.2017 |
|
Твір змінено: |
29.10.2017 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(1.3 МБ)
|
|
Опис: |
Мета дослідження: здійснити комплексне вивчення особливостей
прозового дискурсу Ірен Роздобудько в контексті сучасної масової літератури, а
також осмислити масову літературу крізь призму творчості письменниці.
Поставлена мета передбачає вирішення таких дослідницьких завдань:
простежити становлення та розвиток індивідуального стилю Ірен
Роздобудько та з’ясувати зв’язок її ідіостилю з українською літературною
традицією кінця XX – початку XXI століття;
здійснити різноаспектний аналіз творчості Ірен Роздобудько (на зрізах
проблематики, жанрово-стильовому, психологізму письма, наративному, образному) в контексті сучасної масової літератури, довести належність прози
письменниці до «мідл-літератури»;
проаналізувати гендерний інструментарій у творчій лабораторії Ірен
Роздобудько й визначити його зв’язок із традиціями вітчизняної фемінної прози;
розкрити роль творчості Ірен Роздобудько в сучасному літературному
процесі.
|
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ВСТУП ……………….................................................................................................... 4
Розділ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ
ТВОРЧОСТІ ІРЕН РОЗДОБУДЬКО…………………………………..…………..…12
1.1. Ідентифікація масової літератури крізь призму
творчості письменниці…………………………………………………..……….13
1.2. Творчість Ірен Роздобудько в літературознавчих
та літературно-критичних дослідженнях……………………………………….23
Висновки до розділу 1. ………………………………………………………………29
Розділ 2. ПРОЗА ІРЕН РОЗДОБУДЬКО: ПРОБЛЕМАТИКА І ЖАНРОВО-
СТИЛЬОВИЙ ДІАПАЗОН……………………………………………………………32
2.1. Онтологічні аспекти у художньому трактуванні мисткині…………………... 33
2.2. Пошуки жіночої ідентичності у прозі письменниці…………………………... 51
2.3. Жанрово-стильова парадигма творчості Ірен Роздобудько……………………63
2.3.1. Жанрові модифікації романістики ……………………………………. 71
2.3.2. Трансформація детективних жанрових форм …………………………81
2.3.3. Синтез художнього й документального в прозі письменниці ………..93
2.3.4. Кіносценарії Ірен Роздобудько: особливості візуалізації ………….101
Висновки до розділу 2. …………………………………………………………….113
Розділ 3. ХУДОЖНЯ СВОЄРІДНІСТЬ ПРОЗОПИСЬМА
ІРЕН РОЗДОБУДЬКО ……………………………………………………………117
3.1. Психологізм чи психологічне «кліше» у творчості письменниці……………118
3.2. Роль мікрообразів у прозовому дискурсі Ірен Роздобудько …………..…….127
3.2.1. Пейзаж як засіб увиразнення
філософсько-психологічної проблематики…………………………...133 3
3.2.2. Семантика кольору в прозі Ірен Роздобудько………………………...142
3.2.3. Функціонування метафоричних конструкцій
у творчості письменниці………………………………………………. 149
3.3. Наративні особливості прозового дискурсу Ірен Роздобудько………………159
Висновки до розділу 3……………………………………………………………….167
ВИСНОВКИ…………………………………………………………………………..170
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ …………………………………………..176
|
|
|
|
Пов'язані автори:
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|