Оксана Шиприкевич » Етнічні стереотипи в сучасній українській телерекламі
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Етнічні стереотипи в сучасній українській телерекламі
Стаття
|
|
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
25.09.2017 |
|
Твір змінено: |
25.09.2017 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(322.6 КБ)
|
|
Опис: |
Народна творчість та етнографія: №1 / НАНУ, ІМФЕ ім. М.Т.Рильського. – К., 2010.
Використання етнічних елементів і стереотипів у сучасній українській телерекламі викликає зацікавлення українською культурою і зростання національної гордості. Однак у ній нерідко втілюються негативні автостереотипи, поглиблюючи комплекси національної меншовартості. Тому телереклама, яка формує не лише потреби споживачів, але й стереотипи, ціннісні орієнтації, моделі поведінки та естетичні смаки, має відповідати високим моральним нормам і національно-виховному ідеалові. |
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|