Оксана Шиприкевич » Етнічні стереотипи в сучасній українській телерекламі
[додати інший файл чи обкладинку цього твору] [додати цей твір до вибраного]

Етнічні стереотипи в сучасній українській телерекламі

Стаття
Розділ: Наукова
Твір додано: 25.09.2017
Твір змінено: 25.09.2017
Завантажити: pdf див. (322.6 КБ)
Опис: Народна творчість та етнографія: №1 / НАНУ, ІМФЕ ім. М.Т.Рильського. – К., 2010.


Використання етнічних елементів і стереотипів у сучасній українській телерекламі викликає зацікавлення українською культурою і зростання національної гордості. Однак у ній нерідко втілюються негативні автостереотипи, поглиблюючи комплекси національної меншовартості. Тому телереклама, яка формує не лише потреби споживачів, але й стереотипи, ціннісні орієнтації, моделі поведінки та естетичні смаки, має відповідати високим моральним нормам і національно-виховному ідеалові.
 
Відгуки читачів:
 
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
 
Тільки зареєстровані читачі можуть залишати відгуки. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь спочатку.