Василь Швець » Збірник завдань для екзамену з математики на атестат про середню освіту. Частина 2. Геометрія. 10-11 клас 
                
                                                            
                    
    | [додати інший файл чи обкладинку цього твору]
        [додати цей твір до вибраного] | 
    | Збірник завдань для екзамену з математики на атестат про середню освіту. Частина 2. Геометрія. 10-11 класПраця | 
    |  | 
    | 
                
            |  |  
            | Написано: | 1997 року |  
            |  |  
            | Джерело: | hurtom.com |  
            |  |  
            | Розділ: | Навчальна |  
            |  |  
            | Твір додано: | 04.01.2010 |  
            |  |  
            | Твір змінено: | 04.01.2010 |  
            |  |  
            | Завантажити: | djvu
                                (1.4 МБ) |  
            |  |  
                | Опис: | Збірник екзаменаційних завдань з математики складається з двох частин: «Алгебра та початки аналізу» і «Геометрія». Вони складені з урахуванням результатів експерименту на випускних іспитах на атестат про середню освіту в школах, ліцеях та гімназіях Донецької області. 
 Мета посібників — створення різнорівневих збірників задач і вправ для письмового екзамену з математики за курс старшої школи, вдосконалення рейтингової системи оцінювання та апробація шкали переведення кількості набраних учнями балів у діючу чотирьохбальну систему.
 
 Крім цього, пропоновані збірники дають уявлення про зміст і вимоги до математичної підготовки учнів на різних рівнях у відповідності з проектами концепції та державного стандарту шкільної математичної освіти.
 Зміст завдань охоплює програмний матеріал за курс середньої школи.
 
 Кожний збірник складається з розділів і параграфів, які містять задачі трьох рівнів складності: обов’язкового (мінімального), підвищеного та поглибленого. Складність екзаменаційних завдань визначається, як правило, кількістю логічних кроків, які повинен виконати учень у процесі їх розв’язування.
 
 I. Обов’язковий рівень містить задачі та вправи, в основному, репродуктивного характеру на 2-3 логічних кроки, представлені у формі тестів. Для їх розв’язання учням достатньо знати правила, означення, формули, теореми та ознаки, передбачені навчальними програмами, а також вміти виконувати найпростіші тотожні перетворення, спрощення та обчислення.
 
 II. Підвищений рівень містить завдання на 4-6 логічних кроки, розв’язання яких вимагає від випускника творчого застосування одержаних знань з достатньо повним і строгим обгрунтуванням ходу розв’язку.
 
 III. Поглиблений рівень — це, як правило, задачі та вправи, розв’язання яких вимагає вміння орієнтуватися в нестандартних ситуаціях, застосовувати оригінальні та штучні прийоми, глибини та строгості суджень, характерних для тих, хто вивчає шкільний курс математики на поглибленому рівні.
 |  
                |  |  | 
    |  | 
    |  | 
    | Відгуки читачів: | 
    |  | 
    | Поки не додано жодних відгуків до цього твору. | 
    |  | 
    |  | 
    |  |