Василь Швець » Збірник завдань для екзамену з математики на атестат про середню освіту. Частина 1. Алгебра і початки аналізу. 10-11 клас
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Збірник завдань для екзамену з математики на атестат про середню освіту. Частина 1. Алгебра і початки аналізу. 10-11 клас
Праця
|
|
|
Написано: |
1997 року |
|
Джерело: |
hurtom.com |
|
Розділ: |
Навчальна |
|
Твір додано: |
04.01.2010 |
|
Твір змінено: |
04.01.2010 |
|
Завантажити: |
djvu
(1.2 МБ)
|
|
Опис: |
Збірник екзаменаційних завдань з математики складається з двох частин: «Алгебра та початки аналізу» і «Геометрія». Вони складені з урахуванням результатів експерименту на випускних іспитах на атестат про середню освіту в школах, ліцеях та гімназіях Донецької області.
Мета посібників — створення різнорівневих збірників задач і вправ для письмового екзамену з математики за курс старшої школи, вдосконалення рейтингової системи оцінювання та апробація шкали переведення кількості набраних учнями балів у діючу чотирьохбальну систему.
Крім цього, пропоновані збірники дають уявлення про зміст і вимоги до математичної підготовки учнів на різних рівнях у відповідності з проектами концепції та державного стандарту шкільної математичної освіти.
Зміст завдань охоплює програмний матеріал за курс середньої школи.
Кожний збірник складається з розділів і параграфів, які містять задачі трьох рівнів складності: обов’язкового (мінімального), підвищеного та поглибленого. Складність екзаменаційних завдань визначається, як правило, кількістю логічних кроків, які повинен виконати учень у процесі їх розв’язування.
I. Обов’язковий рівень містить задачі та вправи, в основному, репродуктивного характеру на 2-3 логічних кроки, представлені у формі тестів. Для їх розв’язання учням достатньо знати правила, означення, формули, теореми та ознаки, передбачені навчальними програмами, а також вміти виконувати найпростіші тотожні перетворення, спрощення та обчислення.
II. Підвищений рівень містить завдання на 4-6 логічних кроки, розв’язання яких вимагає від випускника творчого застосування одержаних знань з достатньо повним і строгим обгрунтуванням ходу розв’язку.
III. Поглиблений рівень — це, як правило, задачі та вправи, розв’язання яких вимагає вміння орієнтуватися в нестандартних ситуаціях, застосовувати оригінальні та штучні прийоми, глибини та строгості суджень, характерних для тих, хто вивчає шкільний курс математики на поглибленому рівні. |
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|