Віктор Шпак » Мале підприємництво видавничої галузі сучасної України (1991-2010 рр.)
[додати інший файл чи обкладинку цього твору] [додати цей твір до вибраного]

Мале підприємництво видавничої галузі сучасної України (1991-2010 рр.)

Дисертація
Написано: 2016 року
Розділ: Історична
Твір додано: 22.04.2024
Твір змінено: 22.04.2024
Завантажити: pdf див. (3.9 МБ)
Опис: університету імені М.П. Драгоманова (протокол № 2 від 30 вересня 2013 р.).
Мета дослідження. Метою дисертаційного дослідження є історичний
аналіз умов та хронологічних періодів розвитку малого підприємництва,
насамперед у видавничій сфері, у перехідній економіці України; умов
побутування, розвитку та функціонування видавничого бізнесу України;
визначення місця видавничої галузі в інформаційній структурі сучасного
суспільства; узагальнення теоретичних положень щодо малого підприємництва
як фактору становлення та функціонування громадянського суспільства та
розроблення пропозицій, практичних заходів щодо активізації та підвищення


7
ролі підприємницької діяльності, в цілому і видавничого бізнесу зокрема;
підвищення ефективності діяльності засобів масової інформації та продукції
видавничих структур як інструментів формування демократичного суспільства
з високими культурно-духовними та освітніми цінностями.
Для досягнення поставленої мети у дисертації визначені такі завдання:
– дослідити і узагальнити історіографію малого підприємництва та
видавничого бізнесу й визначити характерні періоди їх розвитку відповідно до
сучасних методологічних позицій; проаналізувати і охарактеризувати
джерельну базу щодо досліджуваної теми для узагальнення наукової думки та
створення основи для подальшої наукової роботи;
– визначити зміст, критерії та основні функції малого підприємництва;
– у хронологічному порядку проаналізувати умови становлення малого
підприємництва в Україні, особливості та проблеми розвитку, місце у
структурі національної економіки;
– визначити основні фактори активізації впливу малого підприємництва
на соціально-економічний розвиток країни;
– окреслити нормативно-правове забезпечення процесів розвитку та
підтримки видавничого бізнесу, виявити здобутки і прогалини, встановити
наслідки такої правової політики, що здійснювалася;
– визначити основні етапи формування видавничої галузі та основні
проблеми розвитку видавничого бізнесу;
– дослідити інноваційну складову редакційно-видавничої діяльності та
рівень підготовки фахівців, необхідних для вирішення наявних завдань;
– з’ясувати місце і вплив видавничої продукції на формування
національного інформаційного простору та мовні аспекти видавничого бізнесу;
– проаналізувати сучасні світові надбання у практиці розбудови
видавничої галузі;
– з’ясувати роль малого підприємництва у формуванні середнього класу
та розбудови громадянського суспільства;
– дослідити використання видавничого потенціалу у формуванні


8
демократичних засад суспільства; проаналізувати особливості практичної
участі видавничої продукції у процесах формування демократичної політичної
культури, забезпеченні інформаційних прав і свобод громадянина і суспільства
в цілому;
– запропонувати шляхи подолання нагальних проблем видавничого
підприємництва, що потребують негайного вирішення.
Зміст: [натисніть, щоб розгорнути]
 
Відгуки читачів:
 
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
 
Тільки зареєстровані читачі можуть залишати відгуки. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь спочатку.