Тетяна Шоліна » Педагогічні ідеї та освітньо-громадська діяльність Степана Смаль-Стоцького (1859-1938 рр.)
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Педагогічні ідеї та освітньо-громадська діяльність Степана Смаль-Стоцького (1859-1938 рр.)
Дисертація
|
|
|
Написано: |
2011 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
10.05.2024 |
|
Твір змінено: |
10.05.2024 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(6.1 МБ)
|
|
Опис: |
Мета дослідження – охарактеризувати освітньо-громадську діяльність Степана
Смаль-Стоцького, виокремити його педагогічні ідей та обґрунтувати їх актуальність в
умовах розвитку сучасної освіти України.
Відповідно до мети визначені такі завдання дослідження:
- охарактеризувати чинники впливу на формування особистості й
визначити основні напрями діяльності С. Смаль-Стоцького;
- проаналізувати зміст науково-педагогічної і громадсько-просвітницької
діяльності ученого та з’ясувати суть його педагогічних ідей;
- визначити роль С.Смаль-Стоцького у розвитку шкільництва і освіти на
Буковині наприкінці ХІХ – початку ХХ ст.;
7
- обґрунтувати перспективи творчої реалізації педагогічних ідей Степана
Смаль-Стоцького в сучасній педагогічній науці і практиці. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ЗМІСТ
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ ………………………………………...
ВСТУП ……………………………………………………………………...……
Розділ 1. ЖИТТЄВИЙ ШЛЯХ ТА ПЕРЕДУМОВИ СТАНОВЛЕННЯ
СТЕПАНА СМАЛЬ-СТОЦКОГО ЯК НАУКОВЦЯ ТА ПЕДАГОГА …....
1.1. Історіографія та джерельна база досліджуваної проблеми …………...……
1.2. Основні віхи життя Степана Смаль-Стоцького та чинники впливу на
формування його особистості ………………….………………………………..
Висновки до першого розділу ……………………………………………..…….
3
4
11
11
23
44
Розділ 2. НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІДЕЇ СТЕПАНА
СМАЛЬ-СТОЦЬКОГО ……………………………………………………...….
2.1. Формування національної свідомості та громадянське виховання українців
– провідні педагогічні ідеї С.Смаль-Стоцького …………………………...……..
2.2. Проблеми історії освіти на Буковині в творчій спадщині вченого ……..…..
2.3. Наукова та викладацька діяльність педагога у вищій школі …….…….…...
2.4. Степан Смаль-Стоцький як реформатор мовної освіти краю …...……..……
Висновки до другого розділу …………………………………….……..……...…
46
46
59
70
86
104
Розділ 3. СТЕПАН СМАЛЬ-СТОЦЬКИЙ ЯК ГРОМАДСЬКО-
ПРОСВІТНИЦЬКИЙ ДІЯЧ ……………………………………………………
3.1. Розбудова освіти та шкільництва на Буковині як важлива складова
діяльності педагога…………………………………….……………….……….
3.2. Степан Смаль-Стоцький як просвітник та захисник національних інтересів
українців краю ……………………………. ……..………….………………..…..
3.3. Редакторська та публіцистична діяльність просвітника на Буковині кінця
ХІХ – початку ХХ століття ……………………………………...………………..
3.4. Культурно-освітня діяльність Степана Смаль-Стоцького в еміграції ……..
3.5. Реалізація ідей Степана Смаль-Стоцького в умовах сьогодення …….....….
Висновки до третього розділу …………………………………………...……
ВИСНОВКИ ………………………………………….…………………..…….
ДОДАТКИ ……………….……………………………………………………..
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ………………………….……..…
107
107
118
135
148
163
172
175
180
241
|
|
|
|
Пов'язані автори:
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|