Броніслава Рубінська » Англійська мова. Фонетика: інтегрований курс
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Англійська мова. Фонетика: інтегрований курс
Посібник
|
|
|
Написано: |
2017 року |
|
Розділ: |
Навчальна |
|
Твір додано: |
23.04.2025 |
|
Твір змінено: |
23.04.2025 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(969.8 КБ)
|
|
Опис: |
Рубінська Б. І.
Р82 Англійська мова. Фонетика: інтегрований курс: навч. посіб. для аудиторної та
самостійної роботи студентів спеціальності 035 «Філологія» (денна і заочна форми нав-
чання) / Броніслава Рубінська. — Київ: Автограф, 2017. — 88 с.
Навчальний посібник є складовою дидактичного та методичного забезпечення курсу
англійської мови (практичної фонетики англійської мови). Основна мета посібника –
навчити студентів правильно вимовляти звуки, робити правильні наголоси у словах і
реченнях та інтонувати висловлювання. Допоміжна мета – навчити студентів розуміти
на слух різницю у значенні слів з однаковою канонічною структурою, що різняться лише
однією фонемою; уникати типових помилок у вимові голосних та приголосних.
Структура посібника забезпечує формування в студентів артикуляційних та інто-
наційних навичок, базових знань про фонетичну систему англійської мови та вмінь
користуватися цими знаннями в усному спілкуванні. Формування окремих навичок та
вмінь підпорядковані їх подальшій інтеграції у складні мовні дії, такі як фонетико-
граматичні, фонетико-лексичні, фонетико-орфографічні. Забезпечується їх використання
для спілкування в різних видах мовленнєвої діяльності, таких як аудіювання, виразне
читання та говоріння.
Посібник рекомендовано для аудиторної та самостійної роботи студентів спеціаль-
ності 035«Філологія» (денна і заочна форми навчання). |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
Unit 1. Phonetics as a science. The Phoneme. The Allophone.
Intonation of Greetings.............................................................................. 4
Unit 2. Linguistic Reading. Phonemic Oppositions.
The Organs of Speech and their functions.............................................. 21
Unit 3. Linguistic Reading. Oppositions. (Continuation).
The system of English Consonants. Intonation of Enumeration ............ 38
Unit 4. Word Stress. Sentence Stress. Priorities for Ukrainian Speakers
based on Monk and Burak (2001). Rules of Syntagmatic Division.
Intonation of Enumeration....................................................................... 52
Appendix 1............................................................................................... 74
Appendix 2............................................................................................... 77
Appendix 3. Labworks.............................................................................. 80
List of Literature Used ............................................................................ 86
List of Recommended Literature ........................................................... 86
Information Resources ........................................................................... 87
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|