Тарас Рак » Об'єктно-орієнтоване програмування мовою С++
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Об'єктно-орієнтоване програмування мовою С++
Посібник
|
|
|
Написано: |
2011 року |
|
Розділ: |
Навчальна |
|
Твір додано: |
24.05.2017 |
|
Твір змінено: |
25.05.2017 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(2.2 МБ)
|
|
Опис: |
Розглядаються основні особливості розроблення об’єктно-орієнтованих програм мовою C++. На конкретних прикладах вивчаються класи та робота з ними, перевизначення операторів і успадкування в класах, віртуальні функції та поліморфізм, шаблони в класах і оброблення виняткових ситуацій, С++-система введення-виведення, динамічна ідентифікація типів і оператори приведення типу, простір імен і інші ефективні програмні засоби, введення в стандартну бібліотеку шаблонів і особливості роботи препроцесора С++. На завершення подано матеріал, який стосується формалізації процесу розроблення об’єктно-орієнтованого програмного забезпечення.
Викладений матеріал базується на стандарті ANSI/ISO мови програмування С++, а також зазначено нововведення, які затверджені в стандарті ISO/IEC 14882:2003. Наведено важливу для практичного використання та програмування інформацію про додаткові можливості компілятора, середовища та бібліотек Borland C/C++.
Видання призначено для курсантів і студентів, які вивчають програмування в рамках різних навчальних дисциплін, а також для всіх, хто бажає самостійно опанувати технологію програмування мовою С++. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
Передмова
Вступ
Розділ 1. Основні особливості розроблення об’єктно-орієнтованих програм мовою C++
Розділ 2. Класи – основа об’єктно-орієнтованого програмування
Розділ 3. Організація класів і особливості роботи з об’єктами
Розділ 4. Особливості механізму перевизначення операторів
Розділ 5. Організація механізмів успадкування в класах
Розділ 6. Поняття про віртуальні функції та поліморфізм
Розділ 7. Робота з шаблонними функціями та класами
Розділ 8. Механізми оброблення виняткових ситуацій
Розділ 9. Організація С++-системи введення-виведення потокової інформації
Розділ 10. Динамічна ідентифікація типів і оператори приведення типу
Розділ 11. Поняття про простори імен та інші ефективні програмні засоби
Розділ 12. Введення в стандартну бібліотеку шаблонів
Розділ 13. Особливості роботи препроцесора С++
Розділ 14. Формалізація процесу розроблення об’єктно-орієнтованого програмного забезпечення
Додаток А. Особливості розроблення консольних програм у середовищі Borland C++ Builder
Додаток Б. Особливості розроблення консольних програм у середовищі Microsoft Visual C++
Додаток Д. .NET-розширения для C++
Література
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|