Володимир Пилипчук » Інтернет-маркетинг
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Інтернет-маркетинг
Посібник
|
|
|
Написано: |
2007 року |
|
Розділ: |
Навчальна |
|
Твір додано: |
26.03.2011 |
|
Твір змінено: |
26.03.2011 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(822.7 КБ)
|
|
Опис: |
Навчальний посібник розроблений для підготовки магістрів зі спеціальності «Маркетинг». В роботі розглядаються концепція та методологія Інтернет-маркетингу, особливості віртуального середовища щодо маркетингових досліджень, формування товарів та їх ціноутворення, специфіки розподілу та просування в Інтернеті. Досліджуються вимоги стосовно ефективного функціонування web-сайту підприємства. Розглянуті типові стратегічні рішення в Інтернет-маркетингу, досвід впровадження ефективних бізнес-моделей. Теоретичні розділи закінчуються питаннями щодо самоконтролю знань студентів. Практичний розділ включає тести та завдання для самостійної роботи.
Для викладачів та студентів економічних спеціальностей, науковців.
Литовченко І.Л., Пилипчук В.П. Інтернет&маркетинг: Навчальний посібник.– К.: Центр учбової літератури, 2008. – 184 с.
ISBN 978-966-364-676-3 |
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|