Тарас Пепа » Економічна психологія
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Економічна психологія
Посібник
|
|
|
Написано: |
2016 року |
|
Розділ: |
Навчальна |
|
Додав: |
balik2
|
|
Твір додано: |
04.01.2017 |
|
Твір змінено: |
04.01.2017 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(3.9 МБ)
|
|
Опис: |
Бутко М. П. Економічна психологія. [текст] навч. посіб. / За заг. ред. Бутка М. П. / М. П. Бутко, А. П. Неживенко, Т. В. Пепа – К. : «Центр учбової літератури», 2016. – 232 с.
ISBN 978-617-673-485-7
У навчальному посібнику розкрито теоретичні та методичні засади економічної психології, визначено загальні закономірності й прояви індивідуальної та групової поведінки в різних ситуаціях економічного життя, а також фактори і механізми впливу економічних явищ на формування особистості і її поведінку. Приділено особливу увагу ставленню людини до грошей, сприйняттю статків і бідності, підприємницької діяльності, бізнесу, фінансового сектору економіки. Для студентів, викладачів та керівників всіх рівнів. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ПЕРЕДМОВА . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5
Тема 1. ПРЕДМЕТ, ЗАВДАННЯ ТА СТРУКТУРА
ЕКОНОМІЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ. ЕКОНОМІЧНА ПОВЕДІНКА . . . 9
1. Об’єкт, предмет та методи економічної психології . . . . . . . . 9
2. Історія виникнення та розвитку економічної психології . . . . . 15
3. Економічна психологія в системі наук . . . . . . . . . . . . . . . 19
4. Економічна поведінка прийняття рішень . . . . . . . . . . . . . . 22
Тема 2. МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ПОВЕДІНКИ . . 26
1. Базові методи дослідження в економічній психології . . . . . . . 26
2. Основні типи поведінки індивідів . . . . . . . . . . . . . . . . . . 30
3. Мотиваційно-вольовий компонент економічної поведінки . . . 34
4. Поведінкові особливості в кризових ситуаціях . . . . . . . . . . 37
Тема 3. ЕКОНОМІЧНА ПСИХОЛОГІЯ СПРИЙНЯТТЯ ГРОШЕЙ . . . 42
1. Гроші як об’єкт психологічних досліджень . . . . . . . . . . . . 42
2. Типи й акцентуації особистості в контексті використання
грошей . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 49
3. Фактори, що впливають на ставлення до грошей . . . . . . . . . 51
4. Ставлення до грошей у різних соціальних групах населення . . 55
Тема 4. ЕКОНОМІКО-ПСИХОЛОГІЧНІ ПЕРЕДУМОВИ
РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦТВА . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 61
1. Психологічні передумови підприємництва . . . . . . . . . . . . . 61
2. Етика та ідеологія підприємництва . . . . . . . . . . . . . . . . . 68
3. Психологічний портрет підприємця . . . . . . . . . . . . . . . . . 71
4. Підприємець та менеджер: психологічні умови поведінки . . . . 78
Тема 5. УМОВИ ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ ТРУДОВОГО
ПОТЕНЦІАЛУ: ЕКОНОМІКО-ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ . . . . . 81
1. Сутність і структура трудового потенціалу . . . . . . . . . . . . 81
2. Характеристика трудового потенціалу . . . . . . . . . . . . . . . 83
3. Умови формування та розвитку трудового потенціалу . . . . . . 91
4. Фактори соціально-психологічного впливу на кадровий
потенціал . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 95 4 БУТКО М. П., НЕЖИВЕНКО А. П., ПЕПА Т. В.
Тема 6. РИНОК ПРАЦІ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 100
1. Поняття праці як фактора виробництва . . . . . . . . . . . . . . 100
2. Структура, моделі та функції ринку праці . . . . . . . . . . . . 103
3. Методи регулювання ринку праці . . . . . . . . . . . . . . . . . 110
4. Проблеми сучасного розвитку ринку праці в Україні . . . . . . 112
Тема 7. ПСИХОЛОГІЯ ВИБОРУ ПРОФЕСІЇ . . . . . . . . . . . . . . 120
1. Основні підходи до професійного самовизначення
особистості . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 120
2. Адаптація до праці та фактори її мотивації . . . . . . . . . . . 123
3. Планування кар’єри . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 130
4. Професіограма менеджера . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 139
Тема 8. ПСИХОЛОГІЯ СПОЖИВАЧА . . . . . . . . . . . . . . . . . 148
1. Фактори споживацького вибору . . . . . . . . . . . . . . . . . . 148
2. Типові ефекти споживацької поведінки . . . . . . . . . . . . . 149
3. Моделі вибіркової поведінки споживача . . . . . . . . . . . . . 150
4. Маркетингові дослідження поведінки споживачів . . . . . . . 155
Тема 9. ФАКТОРИ ПСИХОЛОГІЧНОГО ВПЛИВУ НА
СУБ’ЄКТІВ ФОНДОВОГО ТА ФІНАНСОВОГО РИНКІВ . . . . . . 158
1. Психологічні дослідження цікавості до фінансових ринків . . 158
2. Психологія поведінки платників податків . . . . . . . . . . . . 168
3. Загальні психологічні закономірності поведінки на біржі . . . 180
4. Психологічний портрет брокера валютної біржі. . . . . . . . . 191
Тема 10. ІННОВАЦІЇ ТА ЇХ ПРОЯВ В ЕКОНОМІЦІ І
ПСИХОЛОГІЇ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 194
1. Економічна сутність та психологічні проблеми інновацій . . . 194
2. Організаційно-економічний механізм управління
інноваційним розвитком . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 198
3. Роль освіти у розвитку національної інноваційної системи . . 205
4. Психологічні аспекти знаннєвої економіки . . . . . . . . . . . 215
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ . . . . . . . . . . . . . . . . . 225
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Багато граматичних помилок. Інформація про дослідження без посилань. Часті повтори поданої інформації.
|
|
|
|