Юлія Павленко » Чорнильна історія. Письмо про Себе фікційного суб'єкта (на матеріалі французького роману XVIII ― початку ХХІ століть)
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Чорнильна історія. Письмо про Себе фікційного суб'єкта (на матеріалі французького роману XVIII ― початку ХХІ століть)
Праця
|
|
|
Написано: |
2018 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
07.03.2019 |
|
Твір змінено: |
10.03.2019 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(3.8 МБ)
|
|
Опис: |
Павленко Юлія
Чорнильна історія. Письмо про Себе фікційного суб’єкта (на матеріалі французького роману XVIII ― початку ХХІ століть) : монографія / Юлія Павленко. — Київ : Видавничий центр КНЛУ, 2018. — 416 с.
ISBN 978-966-638-334-4
У монографії представлено концепцію феномена письма про Себе фікційного суб’єкта. Критична оптика дослідження поєднує культурноісторичні особливості епох (від XVIIІ до початку ХХІ століть), жанрові модуси письма про Себе (лист, щоденник, мнемографія), що дозволяє простежувати трансісторичні константи тексту-письма. Особлива увага приділяється комунікативній рамці та кодам простору письма, що дозволяють вказати на специфіку конструювання ідентичності суб’єкта.
Для дослідників, викладачів, студентів-філологів і всіх, хто цікавиться історією французького роману. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
5
ЗМІСТ
Вступ .............................................................................................................. 7
Головні терміни дослідження письма про Себе фікційного суб’єкта .............. 22
Розділ 1. ПИСЬМО ПРО
СЕБЕ
ФІКЦІЙНОГО СУБ’ЄКТА
ЯК ТЕОРЕТИЧНИЙ КОНЦЕПТ: ВВЕДЕННЯ У
ПРОБЛЕМАТИКУ ......................................................................................... 23
1.1. Семантичне наповнення поняття «письмо про Себе фікційного
суб’єкта» ........................................................................................................................ 25
1.2. Концепт особистісного письма у французькому літературознавстві:
історичний аспект ...................................................................................................... 50
1.3. Особистісне письмо в інтерпретації філософсько-антропологічної
школи ....................................................................................................................... 63
Розділ 2. ІСТОРИКО-КУЛЬТУРНИЙ ВЕКТОР ПИСЬМА ПРО
СЕБЕ
ФІКЦІЙНОГО СУБ’ЄКТА ФРАНЦУЗЬКОГО РОМАНУ ............... 75
2.1. Просвітницький код письма про Себе фікційного суб’єкта ....................... 77
2.2. Письмо про Себе фікційного суб’єкта: парадигма французького
роману епохи літературного романтизму ...................................................... 100
2.3. Письмо героя як виняток з літературної ситуації та мінус-прийом
у французькому романі другої половини ХІХ ― початку ХХ ст. .......... 128
2.4. Модерністська парадигма письма про Себе фікційного суб’єкта ........... 137
2.5. Письмо про Себе фікційного суб’єкта у французькому романі кі-
нця ХХ ― початку ХХІ ст. ................................................................................ 167
Семантичне наповнення поняття «письмо про
Себе
фікційного суб’єкта»
6
Розділ 3. ПИСЬМО ПРО
СЕБЕ
ЯК ТИП НАРАЦІЇ .............................. 195
3.1. Суб’єкт письма як наратор: герой в естетичній діяльності письма
про Себе .................................................................................................................. 197
3.2. Жанрові модуси письма про Себе фікційного суб’єкта ............................... 220
3.2.1. Лист як модель письма героя французького роману .......................... 222
3.2.2. Щоденник як модус письма про Себе героя французького
роману ........................................................................................................... 235
3.2.3. Мнемографія як модель письмової практики. «Історія мого
життя» як модель письма про Себе фікційного суб’єкта ................... 253
3.3. Комунікативна арка письма про Себе фікційного суб’єкта ......................... 261
Розділ 4. КОДИ ПИСЬМА ПРО
СЕБЕ
ФІКЦІЙНОГО СУБ’ЄКТА ...... 279
4.1. Письмо як тіло .................................................................................................. 281
4.2. Письмо як подорож .......................................................................................... 311
4.3. Топографічні можливості тексту-письма ....................................................... 327
4.4. Письмо про Себе як пошук дому .................................................................... 343
4.5. Метафоричний код письма про Себе .............................................................. 357
Висновки ................................................................................................. 381
Бібліографія ............................................................................................ 391
Іменний покажчик ........................................................................................... 411
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|