Галина Пархоменко » Іспано-каталонський модерн: становлення і стильові прояви
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Іспано-каталонський модерн: становлення і стильові прояви
Дисертація
|
|
|
Написано: |
2013 року |
|
Розділ: |
Мистецтво |
|
Твір додано: |
07.10.2025 |
|
Твір змінено: |
07.10.2025 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(4.4 МБ)
|
|
Опис: |
Мета дослідження — визначити особливості іспано-каталонського
модерну як стильового напряму в європейському мистецтві шляхом аналізу
чинників, що вплинули на формування стилю, та його проявів в архітектурі,
ювелірному й образотворчому мистецтві.
Реалізація поставленої мети визначила такі завдання:
- проаналізувати наукову літературу з теми дисертації;
- з’ясувати економічні, технологічні, ідеологічні, соціальні чинники, що
вплинули на формування стилю модерн;
- визначити естетико-концептуальні засади стилю;
- охарактеризувати історико-культурні умови, у яких відбувалося
формування стилю модерн у Каталонії;
- окреслити коло митців іспано-каталонського модерну;
- виявити стильові ознаки каталонського модерну в архітектурі та
архітектурному дизайні на прикладі творчості А. Гауді і Х. Хухоля;
- охарактеризувати особливості каталонського модерну в ювелірному
мистецтві на прикладі робіт Л. Масрієра;
5
- визначити індивідуальні стильові прояви іспано-каталонського модерну в
образотворчому мистецтві на основі аналізу творів О. Рікера, І. Сулоага,
Е.Арно, Р. Касаса, Х. Йімони та ін. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ВСТУП………………………………………………………………………………3
РОЗДІЛ І. СТИЛЬ МОДЕРН ЯК ОБ’ЄКТ МИСТЕЦТВОЗНАВСТВА
1.1.Понятійний апарат дослідження………………………………………...… 10
1.2.Історіографія з теми дослідження…………………………………………..17
Висновки до першого розділу…………………………………………………..30
РОЗДІЛ ІІ.СТИЛЬ МОДЕРН У ЗАГАЛЬНОЄВРОПЕЙСЬКОМУ КОНТЕКСТІ
2.1. Історико-культурна ситуація виникнення модерну……...……………… 31
2.2.Художньо-концептуальні витоки західноєвропейського модерну……….38
Висновки до другого розділу……………………………………………………50
РОЗДІЛ ІІІ.СТАНОВЛЕННЯ ІСПАНО-КАТАЛОНСЬКОГО МОДЕРНУ
3.1.Іспано-каталонський модерн: витоки і впливи…………………….…….......51
3.2. Мистецьке коло іспано-каталонського модерну………………………….59
Висновки до третього розділу…………………………………………………..72
РОЗДІЛ ІУ. СТИЛЬОВІ ПРОЯВИ ІСПАНО-КАТАЛОНСЬКОГО МОДЕРНУ
4.1.Індивідуальний стиль Антоніо Гауді в контексті каталонського модерну...74
4.2.Особливості модерної стилістики робіт Хосепа Марія Хухоля як джерела
треш-арту………………………………………………………………………..107
4.3.Ювелірне мистецтво Модернізмо: Луїс Масрієра………...………….…….118
4.4.Образотворче мистецтво іспано-каталонського модерну……………..….. 129
Висновки до четвертого розділу………………………………………………138
ВИСНОВКИ………………………………………………………………..…...141
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………...…146
ДОДАТКИ……………. ……………………………………………………….…163
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|