Наталя Опришко » Еротичний осмос постмодернізму у версії Юрія Андруховича
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Еротичний осмос постмодернізму у версії Юрія Андруховича
Праця
|
|
|
Написано: |
2016 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
12.04.2017 |
|
Твір змінено: |
12.04.2017 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(1.4 МБ)
|
|
Опис: |
Мета роботи – розглянути художню прозу Юрія Андруховича як
територію еротичної осмози на матеріалі романів «Перверзія» (1996),
«Дванадцять обручів» (2003), «Таємниця» (2007) та «Лексикон інтимних міст»
(2011).
Мета передбачає розв’язання низки завдань:
1) дослідити різновекторність розуміння постмодерністського досвіду
Юрія Андруховича в українському літературознавстві
2) простежити перспективи еротоцентричної рецепції письменника;
3) визначити сутність осмотичності як визначальної риси
постмодерністського дискурсу;
4) довести осмотичну природу постмодерністської любові
5) розглянути апоретологічну суть діади «’Éρως -θάνατος» і її інновації у
літературних шуканнях українського письменника-постмоденіста;
6) дослідити орфіко-нарцисистичну призматику еротичної осмози в
текстах Юрія Андруховича;
7) проаналізувати постмодерністський еротоцентризм романного мислення
автора у площині творення роману-таємниці;
8) розкрити інцестуально-осмотичну сутність геополітично/геопоетичних
моделей українського письменника |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ВСТУП…………………………………………………………………… 4
РОЗДІЛ 1. ПОСТМОДЕРНІСТСЬКИЙ ДОСВІД
ЮРІЯ АНДРУХОВИЧА У ВІТЧИЗНЯНІЙ ГУМАНІТАРИСТИЦІ
ТА ПЕРСПЕКТИВИ ЙОГО ЕРОТОЦЕНТРИЧНОЇ РЕЦЕПЦІЇ…….. 12
1.1. Мультивекторність осягнення Андруховича-постмодерніста ............. 12
1.2. Спроби еротичної фокалізації письменника ………………………….. 28
Висновки з розділу………………………………………………................... 37
РОЗДІЛ 2. ПОСТМОДЕРНІЗМ
ЯК ЕРОТИКО-ОСМОТИЧНИЙ ФЕНОМЕН …………………………… 39
2.1. Поняття осмосу. Його органічність
у постмодерністському дискурсі…………....................................................... 39
2.2. Осмотичний сенс постмодерністської любові …………......................... 49
Висновки з розділу………………………………………………................... 62
РОЗДІЛ 3. ДЕКОНСТРУКТИВНІСТЬ
ЕРОТИЧНОГО ОСМОСУ АНДРУХОВИЧА……………………………. 63
3.1. Апоретологія еротико-танатологічної єдності семіотичного простору
(«Перверзія»)………………………………………………………………....... 63
3.1.1. Постлюбовний світ особистості-απορετικσς…………………….. 63
3.1.2. Еротико-танатологічна осмоза та апорія
архетипального образу води ……………................................................. 80
3.2. Парадокси релятивності орфіко-нарцисистичної дифузії
(«Дванадцять обручів»)……………………………………………………….. 95
3.2.1. Інфінітність еротичної осмози і множина кіл
як архетипальний відповідник її орфіко-нарцисистичного варіанту…….. 95
3.2.2. Містифікація біографії як спосіб проявлення
орфіко-нарцисистичної осмози………………………………………… 109
Висновки з розділу………………………………………………................... 123
РОЗДІЛ 4. РОМАН ІЗ РОМАНОМ
І ЙОГО ОСМОТИЧНИЙ СЕНС…………………………………………… 125
4.1. Таємниця ‘Éρωςу в осмотичному просторі роману-таємниці
(«Таємниця»)…………………………………………………………………... 125
4.1.1. Таємниця романного осмосу як взаємодія
«смерті автора»/«воскресіння автора»………………………………….. 125
4.1.2. Розрізнення голосу і знака як модус творення
таємниці еротичного осмосу…………………………………………….. 143
4.2. Роман про роман із містом як інтенсивно-інцестуальна осмоза
(«Лексикон інтимних міст»)………………………………………………...... 158
4.2.1. Інцестуальний сенс роману
як геополітично/геопоетичної моделі………………………………….. 158
4.2.2. Тургор еротичного осмосу та абеткового впорядкування…....... 175
Висновки з розділу……………………………………………………........ 190
ВИСНОВКИ…………………………………………………………………. 192
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………. 201
|
|
|
|
Пов'язані автори:
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|