Тетяна Надім'янова » Просвітницька діяльність закарпатських будителів у ХІХ столітті
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Просвітницька діяльність закарпатських будителів у ХІХ столітті
Дисертація
|
|
|
Написано: |
2006 року |
|
Розділ: |
Історична |
|
Твір додано: |
06.02.2025 |
|
Твір змінено: |
06.02.2025 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(1.4 МБ)
|
|
Опис: |
Мета дослідження – виявити і систематизувати теоретико-педагогічні
ідеї та досвід просвітницької діяльності закарпатських будителів задля
використання їх у сучасній педагогічній науці й практиці.
Відповідно до об’єкта, предмета й мети дослідження визначено такі
завдання:
1. Здійснити аналіз соціально-історичних передумов формування
будительського руху в Закарпатті у ХІХ ст.
2. Визначити основні етапи будительського руху в Закарпатті у ХІХ ст
.
3. Дослідити зміст просвітницької і науково-педагогічної діяльності
закарпатських будителів.
4. З’ясувати провідні тенденції і особливості розвитку будительського
руху як педагогічного явища.
5. Окреслити й висвітлити перспективні шляхи використання досвіду
науково-педагогічної та просвітницької діяльності закарпатських
будителів у сучасних умовах. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
2
Зміст
ВСТУП
.......................................................
.......................................................
... 3
РОЗДІЛ І. Соціально-історичні передумови становлення
будительського
руху в Закарпатті
.......................................................
........................................ 11
1.1.Стан дослідженості проблеми
....................................................
................ 15
1.2.Формування національної свідомості закарпатських
українців
у ХІХ ст.
.......................................................
.......................................................
. 25
1.3.Розвиток шкільництва в Закарпатті у ХІХ ст
........................................... 43
Висновки до першого розділу
.......................................................
.................... 61
РОЗДІЛ ІІ. Науково-педагогічна діяльність закарпатських
будителів у ХІХ ст
.......................................................
.......................................................
..... 63
2.1. Проблеми навчання і виховання дітей у “Педагогії”
Івана Ставровського.
.......................................................
.......................................................
................. 66
2.2. Олександр Духнович та педагогічна думка його часу
............................ 74
2.3.Ідея народності виховання у педагогічній спадщині
Олександра Павловича
.......................................................
................................ 91
2.4.Християнська етика у творчості Івана Сільвая
....................................... 98
2.5.Роль громадсько-релігійних діячів Закарпаття у
становленні національної системи виховання в краї
.......................................................
.... 1083
Висновки до другого розділу
.......................................................
..................... 119
РОЗДІЛ ІІІ. Вплив будителів на розвиток культури та
освіти Закарпаття
.......................................................
.................................................. 122
3.1. Мовне питання у педагогічній спадщині будителів
Закарпаття........... 123
3.2.Взаємозв’язки галицьких та закарпатських культурно-
освітніх діячів
ХІХ ст
.......................................................
.......................................................
.... 132
3.3. Використання досвіду просвітницької та науково-
педагогічної
діяльності закарпатських будителів у сучасних умовах
................................. 145
Висновки до третього розділу
.......................................................
.................... 154
Загальні висновки
....................................................
........................................ 156
Список використаних джерел
....................................................
.................... 161
Додатки
....................................................
....................................................
....... 187
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|