Світлана Маринкевич » Стильові домінанти поезії Тодося Осьмачки
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Стильові домінанти поезії Тодося Осьмачки
Дисертація
|
|
|
Написано: |
2003 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
04.05.2024 |
|
Твір змінено: |
04.05.2024 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(897.4 КБ)
|
|
Опис: |
Мета дослідження – виявити стильові домінанти поезії Т.Осьмачки,
з’ясувати особливості їх художньої реалізації і функціонування.
Досягнення цієї мети зумовило виконання таких завдань:
- систематизувати наукові погляди українського літературознавства на
питання стильової своєрідності поезії Т.Осьмачки;
- окреслити категоріально-термінологічний апарат у відповідності до
сучасних підходів аналізу художнього тексту;
- з’ясувати концептуальну сутність експресіоністичних та сюрреалістичних
стильових тенденцій у поетичній творчості Т.Осьмачки в контексті
європейського модернізму та простежити їх еволюцію на мікрорівні
тексту;
- розглянути особливості вияву апокаліптичних візій і характер
інтерпретації образу міста в аспекті художньо-естетичних засад
експресіонізму;
6
- розкрити специфіку конструювання сюрреалістичних образів у поезії
Т.Осьмачки;
- визначити характер рецепцій фольклорного матеріалу у творах поета на
жанрово-стильовому рівні. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
Вступ ……………………………………………………………………………………………………….3
Розділ 1. Поетична творчість Т.Осьмачки як об’єкт
літературознавчих студій …………………………………………………………………9
Розділ 2. Експресіоністичні та сюрреалістичні стильові
тенденції в поезії Т.Осьмачки …………………………..……………………………40
2.1. Експресіоністичні домінанти в ліриці митця …………………………41
2.2. Апокаліптичність поетичних візій Т.Осьмачки в контексті
художньо-естетичних засад експресіонізму …………………………..55
2.3. Художня інтерпретація образу міста в поетичній творчості
письменника …………………………………………………………………………......................68
2.4. Сюрреалістичний образ у ліриці Т.Осьмачки ………………………...86
Розділ 3. Ландшафти трансформації фольклору в поезії
Т.Осьмачки ………………………………………………………………………………………….104
3.1. Модифікації фольклорних жанрів у поетичному доробку
митця …………………………………………………………….………………….........108
3.2. Фольклорні домінанти як чинник проявів національної
ідентичності у творах Т.Осьмачки "Семен Палій" та "Дума
про Зінька Самгородського" …………………………………………..131
Висновки ……………………………………………………………………………………………………………………...152
Список використаних джерел ……………………………………………………………...161-181
|
|
|
|
Пов'язані автори:
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|