Володимир Васильович Марчук » Ціннісні орієнтації в структурі педагогічної свідомості
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Ціннісні орієнтації в структурі педагогічної свідомості
Стаття
|
|
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
10.01.2019 |
|
Твір змінено: |
10.01.2019 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(296.7 КБ)
|
|
Опис: |
Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки. – 2013. – Вип. 111.
У статті обґрунтовується ідея, що у відношенні ціннісних орієнтацій чітко виражені два різних підходи: соціологічний і психологічний.
Соціологічний підхід у відношенні ціннісних орієнтацій формується в ширшому значенні ставлення людини до суспільства і людини до людини, він спрямований у майбутнє, має значення для досягнення будь-якої мети.
Психологічний підхід до поняття "цінності" полягає в тому, що вони розглядаються в плані особливого значення для кожного члена соціальної групи. Життя може бути лише "засобом" для досягнення мети і цінність його залежить від цінності цієї мети. |
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|