Марта Мальська » Основи маркетингу у туризмі
[додати інший файл чи обкладинку цього твору] [додати цей твір до вибраного]

Основи маркетингу у туризмі

Підручник
Написано: 2016 року
Розділ: Навчальна
Твір додано: 13.05.2020
Твір змінено: 13.05.2020
Завантажити: pdf див. (4.4 МБ)
Опис: Підручник “Основи маркетинг у туризмі” передбачає системне викладення основ маркетингу, специфіку застосування маркетингових інструментів в туристичній сфері.
Вирішуються задачі визначення проблем маркетингового управління, оптимального впровадження маркетингу на підприємствах туристичного профілю, встановлення специфіки роботи туристичних підприємств із споживачами, проведення маркетингових досліджень, формування комплексу маркетингу.
Підручник пропонується для студентів та викладачів вищих навчальних закладів спеціальностей туристичного спрямування та спеціалістів сфери маркетингу.

Мальська М.П. Основи маркетингу у туризмі [текст] підручник. / М.П. Мальська, Н.Л. Мандюк – К.: «Центр учбової літератури», 2016. – 336 с.
ISBN 978-617-673-469-7
 
Відгуки читачів:
 
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
 
Тільки зареєстровані читачі можуть залишати відгуки. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь спочатку.