Ірина Литовченко » Інтернет-маркетинг 
                
                                                            
                    
    | 
            [додати інший файл чи обкладинку цього твору]
        [додати цей твір до вибраного]
         | 
    
        
        Інтернет-маркетинг
                
                
        
        
        Посібник 
        
     | 
     | 
    
        
                
             | 
         
        
            | Написано: | 
            2007 року | 
         
                        
             | 
         
        
            | Розділ: | 
            Навчальна | 
         
                
             | 
         
        
            | Твір додано: | 
            26.03.2011 | 
         
        
             | 
         
                
            | Твір змінено: | 
            26.03.2011 | 
         
        
             | 
         
                
            | Завантажити: | 
                                            pdf
                                див.
                                (822.7 КБ)
                                 | 
                     
        
             | 
         
                    
                | Опис: | 
                Навчальний посібник розроблений для підготовки магістрів зі спеціальності «Маркетинг». В роботі розглядаються концепція та методологія Інтернет-маркетингу, особливості віртуального середовища щодо маркетингових досліджень, формування товарів та їх ціноутворення, специфіки розподілу та просування в Інтернеті. Досліджуються вимоги стосовно ефективного функціонування web-сайту підприємства. Розглянуті типові стратегічні рішення в Інтернет-маркетингу, досвід впровадження ефективних бізнес-моделей. Теоретичні розділи закінчуються питаннями щодо самоконтролю знань студентів. Практичний розділ включає тести та завдання для самостійної роботи.  
Для викладачів та студентів економічних спеціальностей, науковців. 
 
Литовченко І.Л., Пилипчук В.П.  Інтернет&маркетинг: Навчальний посібник.– К.: Центр учбової літератури, 2008. – 184 с. 
ISBN 978-966-364-676-3 | 
             
            
                 | 
             
                                 
     | 
     | 
    |   | 
    | 
        
         Відгуки читачів: 
     | 
    |   | 
    | 
             Поки не додано жодних відгуків до цього твору. 
         | 
    |   | 
    | 
        
     | 
    |   |