Олена Лапко » Авторський голос у художній структурі творів Тодося Осьмачки
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Авторський голос у художній структурі творів Тодося Осьмачки
Дисертація
|
|
|
Написано: |
2007 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
04.05.2024 |
|
Твір змінено: |
04.05.2024 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(1.1 МБ)
|
|
Опис: |
Метою дослідження є з’ясування специфіки авторського голосу, яка
виявляється в процесі об’єктивації авторської свідомості на різних структурно-
функціональних рівнях художньої системи, що інтегрує ліричні, епічні і ліро-
епічні твори Т.Осьмачки.
Досягнення мети вимагає розв’язання таких завдань:
− уточнити зміст категорій "автор" (враховуючи полісемантичність
терміна), "образ автора", "авторська свідомість", обґрунтувати
поняття "авторський голос"; з’ясувати роль авторського голосу в
реалізації системоутворювальної функції автора; окреслити
специфіку функціонування суб’єкта мовлення як конкретної
модифікації авторського голосу на різних структурних рівнях
художньої системи;
− схарактеризувати форми функціонування авторського голосу в ліриці
Т.Осьмачки та механізми оприсутнення авторської свідомості у
процесі зображення фабульних подій в епічних і ліро-епічних творах
митця;
− виявити особливості моделювання просторово-часового континууму,
ті структури, що об’єктивують авторську свідомість на цьому рівні
досліджуваної художньої системи;
− розкрити специфіку функціонування суб’єкта мовлення в процесі
9
словесної презентації психологічної сфери;
− визначити характер інтенції суб’єкта мовлення, яка зумовлює
жанрову своєрідність, і особливості формування загальної ідейно-
емоційної тональності Осьмаччиних творів. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
Вступ...........................................................................................................................3
Розділ 1 Теоретико-методологічні засади дослідження......................................11
Розділ 2 Форми функціонування авторського голосу в ліриці
Т.Осьмачки...............................................................................................................38
Розділ 3 Специфіка об’єктивації авторської свідомості в епічних
і ліро-епічних творах Т.Осьмачки.......................................................................118
Висновки.................................................................................................................182
Список використаних джерел...............................................................................188
|
|
|
|
Пов'язані автори:
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|