Ольга Кивлюк » Інформаційний вимір сучасної освіти
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Інформаційний вимір сучасної освіти
Праця
|
|
|
Написано: |
2017 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
24.06.2019 |
|
Твір змінено: |
24.06.2019 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(3.5 МБ)
|
|
Опис: |
Андрущенко В.
Інформаційний вимір сучасної освіти / В. Андрущенко, О. Кивлюк, О. Скубашевська. – К. : «МП Леся», 2017. – 596 с.
ISBN 978-966-
Запропоноване увазі читача дослідження викликане насамперед тим,
що проблему інноваційного розвитку освіти в період становлення інформацій-
ного суспільства не можна вважати вичерпаною. Існує низка питань, які пот-
ребують невідкладних відповідей. Серед них – проблеми сутності й спрямова-
ності філософії інноваційного розвитку освіти; її головних напрямів, їх взаєм-
ного зв’язку; просторових і часових меж, зовнішніх та внутрішніх детерміну-
ючих чинників; зміни характеру суб’єкт-суб’єктних відносин у системі освіти,
її змісту, форм організації і управління тощо. Аналізу цих та інших аспектів
філософії інноваційного розвитку освіти інформаційного суспільства, що стве-
рджується, присвячена ця книга.
Для науковців і викладачів, студентів, аспірантів, усіх, хто цікавиться
проблемами розгортання інформаційних тенденцій у світі та в Україні. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
Передмова ................................................................................................... 9
Розділ 1. Інформаційний вимір сучасної освіти
в контексті системи «виклик-відповідь» ............................................ 14
Глава 1.1. Філософська сутність інформаційної епохи та її
виклики щодо розвитку освіти........................................................ 15
Глава 1.2. Зміна вектору розвитку освіти під впливом
інформаційної революції ................................................................ 40
Глава 1.3. Теоретико-методологічні засади дослідження
інноваційних процесів в освіті в умовах інформаційного
суспільства ........................................................................................ 78
Глава 1.4. Нова філософська парадигма організації та
змісту освіти в інформаційному суспільстві .............................. 111
Розділ 2. Філософія інноваційних процесів
в освіті інформаційного суспільства.................................................. 142
Глава 2.1. Сутність і напрями освітніх інноваційних
процесів в інформаційному суспільстві....................................... 143
Глава 2.2. Оптимальні параметри впровадження
інформаційних технологій в систему освіти ............................... 173
Глава 2.3. Інформаційний супровід освітньо-педагогічного
дискурсу .......................................................................................... 218
Глава 2.4. Мовні стратегії інноваційної освіти ........................... 248
Глава 2.5. Моніторинг якості освіти
в системі її інноваційного розвитку ............................................. 269
Глава 2.6. Творчий потенціал інноваційної освіти ..................... 296
Розділ 3. Інформаційна педагогіка: становлення та розвиток ..... 327
Глава 3.1. Людина в комп’ютерному просторі:
зміна потреб, інтересів, цінностей................................................ 328
Глава 3.2. Сутність інформаційної педагогіки ............................ 368
Глава 3.3. Особистісна спрямованість інформаційної
педагогіки ....................................................................................... 423
Глава 3.4. Межі реалізації інформаційної педагогіки................. 445
Глава 3.5. Менеджмент інформаційної педагогіки
на основі концепції раціональності...............................................481
Глава 3.6. Інформаційна педагогіка впродовж життя..................510
Післямова.................................................................................................542
Бібліографія.............................................................................................548
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|