Олексій Хаб'юк » Концептуальні основи медіа-економіки
[додати інший файл чи обкладинку цього твору] [додати цей твір до вибраного]

Концептуальні основи медіа-економіки

Праця
Написано: 2012 року
Розділ: Наукова
Твір додано: 09.03.2014
Твір змінено: 09.03.2014
Завантажити: pdf див. (2.1 МБ)
Опис: У монографії вперше розробляється комплексна наукова база медіа-економіки як галузі науки та обґрунтовуються передумови для її практичного застосування. На основі історичних, міждисциплінарних підходів і глибокого аналізу напрацювань західної науки у сфері медіа-економіки систематизовано понятійний апарат та визначено структуру медіа-економіки.
Видання призначене для науковців. Економістів, медіа-менеджерів, студентів, які здобувають фахи журналістів, економістів, працівників, усіх, хто прагне збагнути особливості сучасного ринку інформації.
Зміст: [натисніть, щоб розгорнути]
 
Відгуки читачів:
 
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
 
Тільки зареєстровані читачі можуть залишати відгуки. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь спочатку.