Олексій Хаб'юк » Концептуальні основи медіа-економіки
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Концептуальні основи медіа-економіки
Праця
|
|
|
Написано: |
2012 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
09.03.2014 |
|
Твір змінено: |
09.03.2014 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(2.1 МБ)
|
|
Опис: |
У монографії вперше розробляється комплексна наукова база медіа-економіки як галузі науки та обґрунтовуються передумови для її практичного застосування. На основі історичних, міждисциплінарних підходів і глибокого аналізу напрацювань західної науки у сфері медіа-економіки систематизовано понятійний апарат та визначено структуру медіа-економіки.
Видання призначене для науковців. Економістів, медіа-менеджерів, студентів, які здобувають фахи журналістів, економістів, працівників, усіх, хто прагне збагнути особливості сучасного ринку інформації. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
СПИСОК РИСУНКІВ
СПИСОК ТАБЛИЦЬ
ІМПЕРАТИВИ СУЧАСНОГО МЕДІАРИНКУ
ДВІ ТЕЗИ ДО ВСТУПУ
ВСТУП
Розділ 1. ПОНЯТІЙНИЙ АПАРАТ МЕДІА-ЕКОНОМІКИ
1.1. Поняття та види медіа, мас-медіа
1.2. Історія виникнення медіа
1.3. Еволюція поняття, цілей та структури медіа-економіки як галузі науки
1.3.1. Американська традиція медіа-економіки як галузі науки
1.3.2. Розвиток медіа-економіки як галузі науки у німецькомовному середовищі
1.3.3. Медіа-економіка в українських наукових дослідженнях
1.4. Розвиток медіа-галузі у контексті інформаційного суспільства
Розділ 2. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ ЕКОНОМІЧНОЇ ТЕОРІЇ ТА ДОСЛІДЖЕННЯ МЕДІА-ЕКОНОМІКИ
2.1. Модель досконалої конкуренції
2.2. Недосконалості ринку як відхилення від ідеалу досконалої конкуренції
2.2.1. Трансакційні витрати
2.2.2. Зовнішні ефекти
2.2.3. Ефект неподільності
2.2.4. Інформаційні недоліки
2.2.5. Адаптаційні недоліки
2.2.6. Нераціональна поведінка
2.3. Державне регулювання недосконалого ринку
2.4. Між Сциллою та Харибдою: недосконале державне регулювання недосконалого ринку
Розділ 3. МЕДІА ЯК ТОВАР ТА РИНОК
3.1. Загальна характеристика медіа-товару
3.2. Вплив зовнішніх ефектів на медіа-ринки
3.3. Вплив неподільності на медіа-ринки
3.4. Вплив інформаційних недоліків на медіа-ринки
3.5. Вплив адаптаційних недоліків на медіа-ринки
3.6. Вплив нераціональності на медіа-ринки
3.7. Медіа та мережеві ефекти
3.8. Регулювання медіа-ринків
3.9. Проблема недосконалого регулювання медіа-ринків
ВИСНОВКИ
ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ПРО АВТОРА
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|