Леонід Калапуша » Моделювання у вивченні фізики 
                
                                                            
                    
    | 
            [додати інший файл чи обкладинку цього твору]
        [додати цей твір до вибраного]
         | 
    
        
        Моделювання у вивченні фізики
                
        
        
        Не визначено 
        
     | 
     | 
    
        
                
             | 
         
        
            | Написано: | 
            1982 року | 
         
                        
             | 
         
        
            | Джерело: | 
            Sehrg-Gut+balik2 | 
         
                
             | 
         
        
            | Розділ: | 
            Навчальна | 
         
                
             | 
         
        
            | Твір додано: | 
            19.05.2021 | 
         
        
             | 
         
                
            | Твір змінено: | 
            19.05.2021 | 
         
        
             | 
         
                
            | Завантажити: | 
                                            djvu
                                (6.1 МБ)
                                 | 
                     
        
             | 
         
                    
                | Опис: | 
                Калапуша Л. Р.  
Моделювання у вивченні фізики.— К.: Рад. школа, 1982.— 158 с., іл.— Бібліогр.: с. 154—156.  
В опр.: 45 к. 16.000 пр.  
 
Книжка ознайомлює читача з ідеями методу моделювання, його генезом і значенням для розвитку фізичної науки. Іут проаналізовано дидактичні й виховні можливості цього методу, подано класифікацію навчальних моделей, розглянуто методичні особливості їх використання на уроках фізики. Наведено приклади мислених і матеріальних моделей, які вчитель може використати з метою підвищення ефективності навчального процесу.  
Розрахована на вчителів фізики середніх шкіл, учителів фізики професійно-технічних училищ і'студентів фізико-математичних факультетів педагогічних інститутів.  | 
             
            
                 | 
             
                            
                | Зміст: | 
                
                    [натисніть, щоб розгорнути]
                     Вступ  
Розділ І. Моделювання як метод наукового дослідження  
1. Поняття про модель і метод моделювання ♦ •  
2. Основні етапи розвитку методу моделювання *  
3. Класифікація існуючих форм моделювання   
4. Поняття про теорію моделювання _  
5. Зв’язок генезису методу моделювання з розвитком фізичної  
науки *   
5  
9  
16  
23  
32  
Розділ II. Педагогічні можливості методу моделювання  
6. Деякі особливості взаємозв’язку навчального курсу фізики  
і фізичної науки .. . . 42  
7. Дидактичні можливості методу моделювання в шкільному  
курсі фізики 48  
8. Методологічне і світоглядне значення методу моделювання  
в курсі фізики середньої школи - 53  
9. Класифікація навчальних моделей з фізики 59  
10. Основні вимоги до навчальних моделей зфізики . .. . . 63  
11. Методичні особливості використання моделей на уроках фізики 69  
12. Основні тенденції розвитку дидактичної функції моделювання в шкільному курсі фізики 75  
Розділ III. Приклади використання демонстраційно- ілюстративних моделей на уроках фізики  
13. Мислені моделі в механіці 82  
14. Модель для вивчення невагомості і перевантаження ... 90  
15. Демонстраційна модель маятника Фуко 94  
16. Моделі в молекулярній фізиці 95  
17. Модель лінії електропередачі 101  
18. Демонстраційна модель інтерферометра Майкельсона . .103  
19. ЛІоделі в атомній фізиці « 107  
20. Деякі види моделювання в ядерній фізиці 109  
Розділ IV. Навчально-евристичні моделі в шкільному курсі фізики  
21. Моделювання закономірностей розподілу молекул атмосфери  
в полі земного тяжіння 115  
22. Модель електричного кола з гальванічним елементом . . * 119  
23. Модель електричної лінзи 124  
24. Моделювання явища дифракції світла від перешкод значних  
розмірів 129  
25. Використання елементів методу моделювання в процесі розв’язування задач з фізики 138  
26. Ознайомлення учнів з елементами методу  
                 | 
             
            
                 | 
             
                         
     | 
     | 
    |   | 
    | 
        
         Відгуки читачів: 
     | 
    |   | 
    | 
             Поки не додано жодних відгуків до цього твору. 
         | 
    |   | 
    | 
        
     | 
    |   |