Олена Гринько » Англійська ділова мова. Політичний маркетинг і державне управління
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Англійська ділова мова. Політичний маркетинг і державне управління
Посібник
|
|
|
Написано: |
2009 року |
|
Розділ: |
Навчальна |
|
Твір додано: |
01.08.2023 |
|
Твір змінено: |
01.08.2023 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(346.3 КБ)
|
|
Опис: |
Пропонований практикум з англійської ділової мови призначений для студентів, які вивчають політологію, політичний маркетинг, державне управління, управління персоналом та міжнародні політичні відносини. Він складається з розділів, що містять тексти з основних тем напряму “Політичний маркетинг і державне управління”, і може бути використаний як додаткове джерело інформації з профілюючих дисциплін.
Для студентів старших курсів вищих навчальних закладів очної та заочної форм навчання, а також для всіх, хто зацікавлений в удосконаленні навичок практичного застосування англійської мови. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
Передмова
1. Political Science (Політологія)
2. How the Political World Іs Organized (Як влаштовано політичний світ)
3. State (Держава)
4. Government (Уряд)
5. Legitimacy (Законність)
6. Executive (Очільник)
7. Presidential Government (Уряд на чолі з президентом)
8. Cabinet (Кабінет)
9. Parliament (Парламент)
10. Political Marketing (Політичний маркетинг)
11. Political Ideology (Політична ідеологія)
12. Political Interest Groups (Групи політичних інтересів)
13. Winning Еlections (Перемога на виборах)
14. Independent work (Завдання для самостійної роботи)
English-Ukrainian Vocabulary
Список використаної та рекомендованої літератури
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|