Софія Грабовенська » Конкурентоспроможність територіальних ринків туристичних послуг в Україні
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Конкурентоспроможність територіальних ринків туристичних послуг в Україні
Праця
|
|
|
Написано: |
2017 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
13.04.2017 |
|
Твір змінено: |
13.04.2017 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(4.7 МБ)
|
|
Опис: |
Дисертація присвячена розвитку теоретико-методологічних положень та
розробці науково-практичних рекомендацій з удосконалення організаційно-
економічного механізму забезпечення конкурентоспроможності ТРТП.
У роботі досліджено сутність конкурентоспроможності ТРТП, структурно-
функціональну модель територіального туристичного кластера, чинники впливу
на конкурентоспроможність ТРТП. Охарактеризовано механізм державного
управління ТРТП, його складові елементи, цільове спрямування, напрямки
вдосконалення. Запропоновано порядок застосування методики розрахунку
індексу конкурентоспроможності подорожей і туризму Світового економічного
форуму для встановлення конкурентоспроможності ТРТП, відповідно до якого
здійснено оцінювання конкурентоспроможності територій областей та міст
загальнодержавного значення. Досліджено стратегії розвитку ТРТП та напрями їх
реалізації.
В аналітичній частині роботи досліджено стан, тенденції та проблеми
розвитку вітчизняної туристичної галузі, виявлено причини низького рівня
конкурентоспроможності національного та ТРТП Західного регіону України,
визначено завдання, які належить виконати для покращання їх конкурентних
позицій.
Розвинуто науково-методичні підходи до визначення дестинацій,
обґрунтовано їх виділення за цільовим призначенням, запропоновано модель
управління дестинаціями на основі поєднання кластерного та маркетингового
підходів. Досліджено проблеми стратегічного управління конкурентоспро-
можністю ТРТП та запропоновано алгоритм стратегічного управління ТРТП, що
забезпечує дієвість стратегічних рішень в умовах нестабільного економічного та
політичного середовища.
Ключові слова: стратегія розвитку, конкурентоспроможність, туристичний
кластер, туристична дестинація, розвиток туристичних послуг, управління
конкурентоспроможністю, індустрія вражень, туристична інфраструктура,
організаційно-економічний механізм розвитку. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ВСТУП ................................................................................................................................. 3
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ
КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ ....................... 11
1.1. Конкурентоспроможність, як визначальний критерій розвитку територіальних
ринків туристичних послуг .......................................................................................... 11
1.2. Механізм управління конкурентоспроможністю територіальних ринків
туристичних послуг....................................................................................................... 30
1.3. Основні напрями формування та реалізації державної стратегії розвитку
територіальних ринків туристичних послуг на основі оцінювання їх
конкурентоспроможності……………………………………………………...……. ..46
Висновки до розділу 1 ................................................................................................... 63
РОЗДІЛ 2 ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ
ТЕРИТОРІАЛЬНИХ РИНКІВ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ .................................. 67
2.1. Особливості становлення туристичної сфери та її конкурентоспроможності в
Україні ............................................................................................................................. 67
2.2. Оцінка ефективності функціонування ринку туристичних послуг та основних
напрямів розвитку туризму в Західних областях України. ....................................... 87
2.3. Економічна характеристика туристичної інфраструктури, як фундаментальної
осмнови формування конкурентоспроможності ринку туристичних послуг ....... 110
Висновки до розділу 2 ................................................................................................. 129
РОЗДІЛ 3 СТРАТЕГІЯ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ
ТЕРИТОРІАЛЬНОГО РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ В УКРАЇНІ ......... 133
3.1. Імплементація інноваційних принципів стратегічного управління
територіальними ринками туристичних послуг як напрям підвищення
ефективності управління конкурентоспроможністю туристичної галузі ............ 133
3.2. Адаптація організаційно-економічного механізму розвитку туристичної
дестинації до сучасних реалій глобального конкурентного середовища. ............. 140
3.3. Алгоритм стратегії розвитку туристичного комплексу регіону ...................... 164
Висновки до розділу 3 ................................................................................................. 192
ВИСНОВКИ.................................................................................................................... 196
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ................................................................... 200
ДОДАТКИ ....................................................................................................................... 222
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|