Роман Дзик » Письменник як інтертекстуальна парадигма (досвід французької рецепції Ф.М. Достоєвського)
[додати інший файл чи обкладинку цього твору] [додати цей твір до вибраного]

Письменник як інтертекстуальна парадигма (досвід французької рецепції Ф.М. Достоєвського)

Дисертація
Написано: 2012 року
Розділ: Наукова
Твір додано: 03.05.2024
Твір змінено: 03.05.2024
Завантажити: pdf див. (1.3 МБ)
Опис: Мета дослідження полягає в аналізі сучасного стану
інтертекстуальної теорії в аспекті фігури письменника як презентанта
власної творчої спадщини, в констатуванні та ідентифікації фігури
письменника у значенні специфічної інтертекстуальної парадигми,
розгляді параметрів її функціонування в іншомовному культурному
середовищі; у теоретичному осмисленні проблеми продуктивності
функціонування парадигми письменника в інтертекстуальному полі.
Мета роботи передбачає виконання низки завдань:
– проаналізувати динаміку формування ключових етапів теорії
інтертекстуальності та її входження в український науковий контекст;
– виявити місце та роль категорії автора в сучасній теорії
інтертекстуальності;
– розкрити функціональний сенс присутності автора в тексті;
– виявити конститутивні аспекти постаті письменника як


8
парадигми;
– дослідити рецептивний ресурс знакового імені письменника;
– простежити ключові вектори розгортання парадигми
Достоєвський в іншомовному культурному просторі;
– розкрити роль позалітературних культурних текстів
(літературознавчий дискурс, філософія, театр, кіно тощо) у формуванні
інтертекстуальної парадигми Достоєвський.
Зміст: [натисніть, щоб розгорнути]
Пов'язані автори:
Достоєвскій Фьодор
 
Відгуки читачів:
 
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
 
Тільки зареєстровані читачі можуть залишати відгуки. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь спочатку.