Мар'яна Дроботенко » Рольова реальність освітніх практик філософії: філософ як ментор
[додати інший файл чи обкладинку цього твору] [додати цей твір до вибраного]

Рольова реальність освітніх практик філософії: філософ як ментор

Стаття
Розділ: Наукова
Твір додано: 24.01.2021
Твір змінено: 24.01.2021
Завантажити: pdf див. (2.8 МБ)
Опис: Гілея: науковий вісник. Збірник наукових праць. – К., 2017. – Вип. 116 (1).


Розглядається рольова реальності освітньої репрезентації філософії, аналізується роль філософа як учителя та ментора. Акцентується увага, що через практики наставництва реалізуються настанови щодо соціально конструйованого характеру навчання та значущості навчання з досвіду та через досвід. Звертаючись до практики менторства, описуються дидактичні прийоми здійснення філософського наставництва в освітній площині. У рамках менторства як дидактичної моделі та прийому виникає зустріч філософського мислення та екзистенціальної терапії.
 
Відгуки читачів:
 
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
 
Тільки зареєстровані читачі можуть залишати відгуки. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь спочатку.