Мар'яна Дроботенко » Освітня самореалізація філософії: освітня геронтологія
[додати інший файл чи обкладинку цього твору] [додати цей твір до вибраного]

Освітня самореалізація філософії: освітня геронтологія

Стаття
Розділ: Наукова
Твір додано: 24.01.2021
Твір змінено: 24.01.2021
Завантажити: pdf див. (556.7 КБ)
Опис: Гілея: науковий вісник. Збірник наукових праць. – К., 2018. – Вип. 136 (9).


Протягом останніх двох десятиліть спостерігається постійне зростання інтересу до ролі освіти та навчання в більш пізньому житті. Термін «освітня геронтологія» стосується інтеграції інститутів та процесів освіти, пов’язаних із пізнанням старіння людини та потребами людей похилого віку. Він відображає процес, в якому літні люди, індивідуально та спільно з іншими, безпосередньо співпрацюють, а потім цілеспрямовано обмірковують, підтверджують, трансформують, надають особистого значення і прагнуть інтегрувати власні способи пізнання. З іншого боку, геронтологія стосується управління стратегіями викладання і навчання, де цільова аудиторія є літніми людьми. Ранні філософії освітньої геронтології були в основному засновані на тих аргументах, які були висунуті з метою виправдання доступу дорослих до освіти у цілому: концепцій рівності та соціальної справедливості. Пізніше були сформульовані інші підходи до осмислення освітньої геронтології: критична освітня геронтологія, ліберальний гуманістичний підхід до освітньої геронтології, глобальна геронтологічна освіта, освіта літніх людей як частина освіти дорослих.
 
Відгуки читачів:
 
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
 
Тільки зареєстровані читачі можуть залишати відгуки. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь спочатку.