Мар'яна Дроботенко » Дидактичні адаптації освітньої геронтології
[додати інший файл чи обкладинку цього твору] [додати цей твір до вибраного]

Дидактичні адаптації освітньої геронтології

Стаття
Розділ: Наукова
Твір додано: 24.01.2021
Твір змінено: 24.01.2021
Завантажити: pdf див. (531.2 КБ)
Опис: Гілея: науковий вісник. Збірник наукових праць. – К., 2018. – Вип. 137 (10).


Розгляд теоретичного підґрунтя філософії для людей літнього віку не можливий без звернення до аналізу їх дидактичних адаптацій та практичних моделей їх реалізації. У статті розглядаються сучасні моделі організації «Університетів для людей похилого віку» та основні принципи їх діяльності. Окрім інституалізованих освітніх практик реалізації освіти для літніх людей здійснюється і через індивідуальні проекти та ініціативи. Практика реалізації цієї освітньої стратегії має значну історію, яка нині потребує переосмислення та оновлення відповідно до нових соціокультурних контекстів. Важливим є те, що здійснення освіти для людей літнього віку є відображенням та утілення принципів міжпоколінної справедливості та міжпоколінного навчання. Реалізація освітньо-виховних та організаційних принципів критичної освітньої геронтології покликана сприяти підвищенню самосвідомості літніх людей щодо власної ролі в суспільстві і, отже, розблокуванню критичної уяви людей похилого віку.
 
Відгуки читачів:
 
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
 
Тільки зареєстровані читачі можуть залишати відгуки. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь спочатку.